هیچ‌ كتابخانه‌ای در فارس تعطیل نشده است/ كمك 2 میلیارد تومانی خیران به كتابخانه‌ها
کد خبر: 3676155
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
منوچهری:

هیچ‌ كتابخانه‌ای در فارس تعطیل نشده است/ كمك 2 میلیارد تومانی خیران به كتابخانه‌ها

گروه فرهنگی: مدیر كل كتابخانه‌های عمومی استان فارس بر این نكته تأكید كرد كه در سطح این استان هیچ كتابخانه‌ای تعطیل نشده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، روح‌الله منوچهری، مدیركل كتابخانه‌های عمومی فارس امروز، 4 دی‌ماه در مراسم معارفه خود با اشاره به فعالیت كتابخانه‌های عمومی این استان گفت: در سطح استان فارس هیچ كتابخانه‌ای تعطیل نشده است.
وی با بیان اینكه به‌زودی در 35 کتابخانه عمومی استان فارس اینترنت وای فای راه اندازی می‌شود، گفت: بیش از 2 میلیارد تومان منابع مالی در راستای توسعه و تجهیز كتابخانه‌ها از خیران سراسر فارس جذب شده است.
منوچهری با تصریح اینكه فارس با داشتن 224 كتابخانه‌ بیشترین تعداد كتابخانه را در كشور دارد، گفت: سال آینده هفتاد سالگی كتابخانه‌ی عمومی شهید آیت‌الله دستغیب را جشن خواهیم گرفت.
مدیركل كتابخانه‌های عمومی فارس از توسعه‌ی متوازن و تسهیل شرایط دسترسی مردم به كتابخانه و ارتقاء كمی و كیفی كتابخانه‌های فارس به‌عنوان برنامه‌های خود یاد كرد.
یادآور می‌شود، در این مراسم روح‌الله منوچهری كه پیش از این سرپرست كتابخانه‌های عمومی فارس بود، به‌عنوان مدیركل این اداره معرفی شد.

captcha