ايمان و ولایت‌مداری مردم؛ عوامل خلق حماسه 9 دی/ اجرای 150 برنامه در فارس
کد خبر: 3676612
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
رضایی مطرح كرد:

ايمان و ولایت‌مداری مردم؛ عوامل خلق حماسه 9 دی/ اجرای 150 برنامه در فارس

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، عاشورا، ایمان، همت و نیز ولایتمداری مردم همیشه در صحنه را از عوامل خلق حماسه 9 دی معرفی كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 5 دی در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: فارس یکی از استان‌هایی است که در نهم دی ورود با بصیرت و انقلابی داشته ‌است.
وی افزود: در شرایطی که در فتنه سال 88 فضای سیاسی به منازعه علیه ‌انقلاب اسلامی و نیز به براندازی و مبارزه با حاکمیت و ارزش‌های دینی تبدیل‌شده بود، آحاد جامعه با بصیرت از این دام و توطئه‌های استکباری بیرون آمده و حماسه 9 دی را به‌ وجود آوردند.
رضایی با بیان اینكه در فتنه سال 88 مردم بر این باور بودند كه این موضوعات عادی است درحالی‌که تبلیغات عظیم و فضای آلوده‌ای از سوی دشمنان داخلی و خارجی شده بود، گفت: عاشورا، ایمان، همت و نیز ولایتمداری مردم همیشه در صحنه بار دیگر توطئه‌های استکباری را خنثی و حماسه 9 دی را خلق كرد و انقلاب اسلامی به روند خود همچنان ادامه‌ می‌دهد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری اینكه در بسیاری از استان‌ها مردم هشتم دی سال 88 به خیابان‌ها آمدند، گفت: با توجه به اینكه روز 9 دی اهمیت ویژه‌ای داشته و موضوعیت دارد، برنامه‌های گرامی‌داشت با محوریت این روز برنامه‌ریزی شده و برگزار می‌شود.
وی در تشریح برنامه‌های تدوین شده برای بزرگداشت 9 دی‌ از اجرای بیش از 150 برنامه در سراسر استان فارس خبر داد و گفت: تعداد 76 راهپیمایی و تجمع میدانی و 72 نشست و تجمع سالنی به مناسبت سالروز 9 دی در استان فارس برگزار خواهد شد.
رضایی گفت: هفتم دی‌ماه و با حضور و سخنرانی آیت‌الله رئیسی تولیت آستان مقدس رضوی و آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه‌ی موقت تهران، گردهمایی علما و روحانیون استان فارس و جنوب كشور در شیراز برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اضافه كرد: روز هشتم دی‌ماه كه مصادف با روز جمعه خواهد بود، علاوه بر اقامه‌ی نماز سیاسی عبادی جمعه، سخنرانانی در سراسر استان پیرامون رویداد و حماسه‌ی تاریخی 9 دی سخنرانی خواهند داشت كه در شیراز، سخنران برنامه یكی از علمای عضو خبرگان رهبری است.
رضایی با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور میدانی مردم در بزرگداشت 9 دی، گفت: در روز شنبه نهم دی‌ماه 76 برنامه‌ی راهپیمایی و تجمع میدانی برگزار می‌شود؛ البته بنا نداریم كه 9 دی درست كنیم، بلكه تلاش ما مانا ساختن روز حماسی 9 دی است.
وی، زمان برگزاری راهپیمایی و تجمع مردمی در شیراز را ساعت 14 و 30 دقیقه بعدازظهر روز 9 دی اعلام و اضافه كرد: در این روز مردم بعد از راهپیمایی در ابتدای خیابان 9 دی شیراز تجمع كرده و سخنران اصلی نیز مهندس ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
رضایی گفت: با توجه به اینكه روز نهم دی‌ماه روز پیروزی حقانیت این انقلاب و حقانیت مكتب شیعه بر زیاده‌خواهان بود، ایستگاه‌های صلواتی در مسیر راهپیمایی 9 دی شیراز پیش‌بینی شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برپایی نمایشگاه‌های متعدد در سراسر فارس خبر داد و گفت: در این روز 14 نمایشگاه بزرگ عكس با موضوع حماسه 9 دی برگزار می‌شود.
رضایی همچنین گفت: 11 شب شعر در استان فارس برنامه‌ریزی شده است؛ علاوه بر برنامه‌های ادبی، ویژه‌ برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی و برنامه‌های پرسش و پاسخ در مساجد و فرهنگسراها و بوستان‌ها پیش‌بینی شده كه بر گزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس یادآور شد كه صبح روز نهم دی‌ماه امسال، زنگ بصیرت در مدارس نواخته خواهد شد.

captcha