نماهنگ «خیر الاحباب» با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری ساخته شد
کد خبر: 3676621
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
مهدیار عقابی:

نماهنگ «خیر الاحباب» با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری ساخته شد

گروه هنر: کارگردان نماهنگ «خیر الاحباب» گفت: این نماهنگ در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ساخته شد. در این کار ادای دینی به خادمان عرب اباعبدالله با زبان موسیقی و تصویر انجام می‌شود.

نماهنگ «خیر الاحباب» با تکیه به فرمایشات رهبر ساخته شد
 
مهدیار عقابی، کارگردان نماهنگ «خیر الاحباب» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره تاثیرات این کار ارزشی اظهار کرد: این نماهنگ با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم خادمین عرب اباعبدالله (ع) ساخته شد. نکته جالب اینجاست که استقبال خارجی این کار بسیار خیره کننده بود به ویژه در عراق این کار با استقبال زیاد مردم مواجه شد.

وی افزود: در این کار سعی کردم در حد توانم تشکر و ادای دینی نسبت به خادمان اباعبدالله داشته باشم، کسانی که در ایام اربعین با جان دل به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند. این کار را سیدصادق حسینی تهیه کرده و سفارش دهنده این کار نیز مرکز موسیقی ماورا وابسته به سازمان فرهنگی هنری اوج است.

عقابی درباره نماهنگ «خیر الاحباب» اضافه کرد: کار ساخت این اثر را از ۱۵ روز قبل از اربعین آغاز کردیم و ۳ روز مانده به اربعین نیز پایان یافت. این اثر بار‌ها از تلویزیون پخش شد و استقبالی که از آن به عمل آمد هم بزرگترین پاداش ما بود.

وی درباره کار‌های آینده خود نیز اظهار کرد: طرحی در دست دارم که به مناسبت ۲۲ بهمن آن را خواهم ساخت. در این موزیک ویدیو سعی می‌کنم، گوشه‌ای از پیروزی انقلاب اسلامی را به تصویر کشم.
captcha