جاه‌طلبی و دنیاطلبی؛ از عوامل فتنه
کد خبر: 3676801
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
حجت‌الاسلام جلیلیان مطرح کرد:

جاه‌طلبی و دنیاطلبی؛ از عوامل فتنه

گروه اجتماعی: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان، جاه‌طلبی و دنیاطلبی را مهم‌ترین عوامل فتنه برشمرد و با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب، در خاموش کردن فتنه، عنوان کرد: رهبری معظم انقلاب توطئه دشمن را شناخت و با تاکید بر مر قانون باعث ایجاد وحدت در کشور شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در همایش بصیرت ۹ دی که امروز چهارشنبه، ششم  دی در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، با بیان این‌که حماسه ۹ دی، به تمام اقشار و جناح‌ها تعلق دارد، گفت: وقتی روشنگری رهبر معظم انقلاب صورت گرفت بیش از چهار میلیون نفر حماسه ۹ دی را خلق کردند.
وی با بیان این‌که دستگاه امام حسین(ع) برای همه اقشار و احزاب و گروه‌ها قداست دارد، خاطرنشان کرد: وقتی مردم دیدند که استکبار جهانی توهین‌کنندگان به دستگاه امام حسین(ع) را خداجو نامیدند، بر علیه آن‌ها وارد صحنه شده و با اتحاد و انسجام حماسه ۹ دی را به‌جود آورند.
حجت‌الاسلام جلیلیان، اتحاد حول محور ولایت را تنها راه توفیق در برابر فتنه برشمرد ‌و عنوان کرد: بسیج در خنثی کردن فتنه ۸۸ نقش اول را داشت. مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان خضر افراد را رئوفانه‌ترین برخورد با سران فتنه دانست و با بیان اینکه برخی افراد امروز در داخل کشور آمریکا را کدخدا می‌دانند، اضافه کرد: عاقبت بخیر شدن و تا آخر با ولایت ماندن کار ساده نیست، لذا تبعیت از ولایت و بصیرت داشتن در همه حال برای ملت ما ضروری است.
وی جاه‌طلبی و دنیاطلبی را مهم‌ترین عوامل فتنه برشمرد و عنوان کرد: در صدر اسلام نیز طلحه و زبیر از نخستین کسانی بودند که ایمان آوردند اما دنیاطلبی و جاه‌طلبی آن‌ها باعث شد که از خط ولایت خارج شوند این در حالی‌است که طلححه از کسانی بود که در جنگ احد شخصاً مدافع پیامبر اسلام(ص) بود.
حجت‌الاسلام جلیلیان با بیان این‌که دشمنی نظام سلطه بر علیه نظام ما تمام شدنی نیست و دشمنی استکبار جهانی و نظام سلطه با ما همواره ادامه دارد، گفت: در دوران کنونی نیز ترامپ و استکبار آمریکا در خصوص ایجاد فتنه داخلی در نظام برنامه‌ریزی کرده‌اند این در حالی است که بدبین کردن مردم نسبت به ولایت هدف تحریم دشمنان است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این‌که دشمنان می‌دانند که جمهوری اسلامی از بیرون ضربه‌پذیر نیست و راه مقابله با جمهوری اسلامی را ایجاد اختلافات داخلی می‌دانند، اضافه کرد: ایجاد داعش، توطئه اقلیم کردستان عراق، بحث علی‌عبدالله‌صالح در یمن و سعدحریری لبنان و همچنین اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل به خاطر ایجاد فتنه در ایران بود.

captcha