حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم ایران اسلامی است
کد خبر: 3677305
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم ایران اسلامی است

گروه اجتماعی: مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید وزوایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سلماس گفت: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

محمود قاسمی زاده تمر مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید وزوایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سلماس در گفت و گو با  خبرگزاری بین المللی قران(ایکنا) از آذربایجان غربی، با گرامیداشت روز نهم دی گفت: در روز نهم دی ملت ایران به سران فتنه نه گفته و به نظام اسلامی آری گفتند و با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیعت کردند.

قاسمی زاده بیان کرد: نهم دی ماه روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

وی تاکید کرد: ۹ دی خاطره ای است که هرگز فراموش نخواهد شد و هر سال که از این خاطره می گذرد ابعاد ولایتمداری و ولایت پذیری امت قهرمانی چون شما بر جهانیان اثبات می شود .

مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید وزوایی سلماس با اشاره به روز نهم دی به عنوان روز شلیک تیر خلاص مردم به سران فتنه بیان کرد: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

قاسمی زاده تصریح کرد: در هفتمین سالروز ۹ دی ضمن عرض ارادت به ساحت رهبر اندیشمند انقلاب حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای « مدظله العالی » اعلام می نماییم که ما مردمان دیار آذربایجان غربی همواره بر سر پیمان خود با رهبرمان و شهدایمان ایستاده ایم و قدمی از آرمانهای پیر جماران عقب نخواهیم نشست و فتنه گران و دشمنان را ناکام خواهیم گذاشت.

captcha