کرسی نفحات‌ در جلسه خادم‌القرآن «خدام‌حسینی» + صوت و عکس
کد خبر: 3677316
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

کرسی نفحات‌ در جلسه خادم‌القرآن «خدام‌حسینی» + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات القرآن با اهدای ثواب تلاوت‌ها به حضرت عبدالعظیم(ع) با تلاوت ولی الله پوراحمدی، حمیدرضا احمدی وفا، محسن قاسمی، مسعود نوری، محمدهادی صلحجو، هادی ایزدپناهی و علی یزدی‌زاده برگزار شد.

کرسی نفحات در جلسه «سیدمحسن خدام حسینی»/ اهدای ثواب کرسی ها به «سیدالکریم»+صوت و عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم آغاز شده است و در این هفته به مجلس صد و سی و هشتم خود رسید.

صد و هفتاد و هشتمین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین المللی کشورمان، 2 دی ماه در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) واقع در افسریه، جاده امام رضا(ع) با اهدای ثواب تلاوت به آستان عبدالعظیم(ع) برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت که با اجرای محمدباقر فغفوری همراه بود، به تمام کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد. همچنین، برگه‌های تدبر و تفسیر آیات نیز میان مستمعین توزیع شد.

همچنین صد و هفتاد و نهمین کرسی تلاوت نفحات شنبه 2 دی در تهرانسر، شهرک پاسداران، مسجد النبی(ص) با تلاوت محسن قاسمی، قاری ممتاز کشورمان برگزار شد.

کرسی نفحات در جلسه «سیدمحسن خدام حسینی»/ اهدای ثواب کرسی ها به «سیدالکریم»+صوت و عکس

صد و هشتادمین  کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت حاج مسعود نوری قاری ممتاز کشورمان 3 دی ماه در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا، با اهدای ثواب تلاوت به آستان عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

صد و هشتاد و یکمین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت محمدهادی صلحجو، قاری ممتاز کشورمان 4 دی ماه در مسجد جامع رسول اکرم(ص) واقع در تهرانسر، چهارراه صدف، نیلوفر غربی با اهدای ثواب تلاوت به آستان عبدالعظیم(ع) و حضرت عیسی(ع) برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت به تمام کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد. همچنین این کرسی تلاوت از صفحه اینستاگرام nafahat.video@ به صورت زنده پخش شد.

کرسی نفحات در جلسه «سیدمحسن خدام حسینی»/ اهدای ثواب کرسی ها به «سیدالکریم»+صوت و عکس

صد و هشتاد و دومین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت ولی الله پوراحمدی، قاری ممتاز کشورمان 6 دی ماه در مسجد جامع ابوذر واقع در خیابان ابوذر(فلاح) با اهدای ثواب تلاوت به آستان عبدالعظیم(ع) و حضرت عیسی(ع) برگزار شد. این کرسی تلاوت به درخواست ولی الله پوراحمدی برای قدردانی از زحمات چندین و چندساله استاد خدام حسینی در جلسه قرآن هفتگی استاد سیدمحسن خدام حسینی برگزار شد.

صد و هشتاد و سومین کرسی تلاوت نفحات القرآن، پنجشنبه 7 دی ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد دیانت واقع در خیابان قزوین، خیابان مخصوص، کوچه آرام با تلاوت هادی ایزدپناهی و علی یزدی زاده از قاریان ممتاز کشورمان برگزار شد. در این کرسی تلاوت نیز به تمامی کودکان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد.

 کرسی نفحات در جلسه «سیدمحسن خدام حسینی»/ اهدای ثواب کرسی ها به «سیدالکریم»+صوت و عکس

همچنین  پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزار اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ صورت می‌گیرد که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه تلاوت های این کرسی ها ارائه می‌شود.

ولی الله پوراحمدی

کد
حمیدرضا احمدی وفا
کد
مسعود نوری
کد
مطالب مرتبط
captcha