بیانیه سپاه شهدای استان آذربایجان غربی بمناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی
کد خبر: 3677543
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

بیانیه سپاه شهدای استان آذربایجان غربی بمناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی

گروه اجتماعی: سپاه شهدای استان آذربایجان غربی بمناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه شهدای آذربایجان غربی، این سازمان بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه ۸)
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان علیهم السلام است، میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشد که افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی بدیل در سه دهه گذشته به یادگار گذاشته است.
دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ادامه ترفندهای مستکبرانه خود در انتخابات سال ۸۸ با همراهی برخی از عناصر فریب خورده داخلی فتنه ای به پا کردند و قصد داشتند به زعم باطلشان ارکان نظام را متزلزل کنند.
آری ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آوردو دربرخورد با فریب خوردگان پست فتنه در هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سید الشهداء علیه السلام ، به رغم خواسته و تصور دشمنان، همانگونه که نتوانستند در قیام عاشورا به مقصد خود برسند بار دیگر خون بر شمشیر پیروز شد و بصیرت ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی با درس از عاشورای حسینی بر همه خواسته های دشمن مهر باطل زده و ضمن افشای چهره واقعی منافقان ، بر این باور است که مشعل حماسه حسینی هرگز خاموش نخواهد شد . همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند : ” این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت ، که چنین هم شد” .
ملت ایران با الهام از آموزه‌های بزرگ و الهام بخش عاشورای حسینی (ع) و بر افراشته نگه داشتن پرچم بصیرت، آگاهی و حرکت در مدار ولایت فقیه در هر زمان و مکان، اجازه نخواهند داد که استکبار و سران فتنه بتوانند فرصت مجددی برای ایجاد فتنه‌های شیطانی بیابند و به فضل الهی، تحت ولایت و زعامت رهبر و مولای بصیر و شجاع خود پرشتاب‌تر از گذشته مسیر پیشرفت، تعالی و حرکت برای تمدن‌سازی نوین اسلامی را تداوم خواهد بخشید چرا که تداوم انقلاب منوط به حضور حماسی مردم و خدمت صادقانه و انقلابي مسئولين و عمل فرامين رهبر عزيز مي باشد.
سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن تجلیل از حضور آگاهانه و بصیر ملت بصیر ایران اسلامی در صحنه و گرامیداشت حماسه تاریخی ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ” و تعظیم و تکریم مقام شامخ شهیدان و جانبازان عرصه‌های مقابله با فتنه‌گران ۸۸، بار دیگر بیعت خود را با پیر مرادمان تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نماییم و به امام و مقتدایمان امام خامنه ای عزیز(حفظه الله) اعلام می داریم؛
رهبرا! مردم با بصیرت آذربایجان غربی همواره پشتیبان ولایت هستند و در صحنه حاضرند و اگر نیاز به از جان گذشتن باشد مردم شهید پرور این استان کما اینکه ۱۲ هزار شهید گلگون کفن در راه اسلام و انقلاب تقدیم نموده اند بار دیگر حماسه عاشورا را تکرار نموده و در این راه پیش قدم خواهیم بود.

captcha