اکران هشتمین دوره فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در مجتمع امام خمینی(ره) مشهد
کد خبر: 3677585
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

اکران هشتمین دوره فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در مجتمع امام خمینی(ره) مشهد

گروه فرهنگی: مدیر مجتمع امام خمینی(ره) مشهد از اکران هشتمین دوره فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در این مجتمع خبر داد و اظهار کرد: آثار این دوره از جشنواره در قالب نماهنگ، مستند، داستانی، پویانمایی و موشن‌گرافیک از 9 الی 14 دی‌ماه اکران می‌شود.

مرتضی عطاریان، مدیر مجتمع امام خمینی(ره) مشهد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص اکران هشتمین دوره فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در این مجتمع، عنوان کرد: قرار بود فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در نقاط مختلف شهر پایگاهی برای نمایش داشته باشد که مجتمع امام خمینی(ره) هم یکی از محل‌های اکران نمایش شد.

وی با بیان اینکه هشتمین دوره فیلم‌های جشنواره مردمی عمار به پاسداشت 14هزار شهید کارگر انقلاب اسلامی همزمان با اکران مرکزی در تالار شهر شهرداری مشهد، در مجتمع امام خمینی(ره) نیز اکران می‌شود، اظهار کرد: آثار این دوره از جشنواره در قالب نماهنگ، مستند، داستانی، پویانمایی و موشن‌گرافی از 9 الی 14 دی‌ماه به مدت شش روز در این مجتمع اکران می‌شود.

عطاریان با اشاره به اینکه تعداد اکران فیلم‌ها در مجتمع امام خمینی(ره) متفاوت است، عنوان کرد: ممکن است یک فیلم نیم ساعت طول بکشد و فیلم کوتاه باشد، ولی ما سعی کرده‌ایم در یک قالب یک و نیم ساعته فیلم‌ها را به نمایش بگذاریم.

مدیر مجتمع امام خمینی(ره) مشهد با بیان اینکه هزینه این فیلم‌ها رایگان است، عنوان کرد: فیلم‌های «روزهای بارانی»، «بازگشت یک قهرمان»، «لحظه‌ای درنگ»، «برپاخیز»، «جنگ دوربین من»، «پرواز از حلب» و «یزید زمان» از جمله این آثار است. 

وی ادامه داد: «کارگران مشغول کارند»، «خمس»، «انتخاب با خودمونه»، «قفل فرمان»، «بومرنگ»، «راس هشت»، «بدهی» و «طیبه» از دیگر فیلم‌های هشتمین جشنواره عمار به شمار می‌رود.

یادآور می‌شود، اکران آثار هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از 9 تا 14 دی‌ماه، از ساعت 17 الی 19 در سالن آمفی ‌تئاتر مجتمع امام خمینی(ره) واقع در خواجه‌ربیع 23 خواهد بود.

captcha