بیانیه اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی
کد خبر: 3677685
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

بیانیه اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی و در سالروز حضور عاشورايی مردم حماسه‌ساز و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی این روز، بیانیه صادر کرد.
متن این بیانیه بدین شرح است؛
«حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورايی مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی 9 دی‌ماه 1388 نقطه عطفی در تاريخ انقلاب و برگ زرين ديگری در افتخارات مرد و زن ايرانی به حساب می‌آيد. حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصيرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنيای آنها خواهند ايستاد. روز نهم دی‌ماه در تاريخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم الله و ماندگار گرديد. در اين روز ماندگار و تاريخی ملت هميشه در صحنه ايران اسلامی، حماسه ای ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت و قلب امام زمان‌(عج) و نائب بر حقش حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‌ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.
می‌توان گفت نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شيطان است. روز خروش ملت ايران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسينی است. روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بيعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمينی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت پيکر نامبارک فتنه را به خاک ماليدند.
در روز نهم دی‌ماه 1388، مشروعيت سياسی نظام اسلامی ايران بار ديگر با حضور خودجوش ده‌ها ميليونی مردم در تمامی شهرهای کشور به جهانيان اعلام گرديد.
روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت به نمایندگی از جامعه مؤسسات قرآنی این روز را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال برای ملت قدردان ايران اسلامي و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای(مد ظله‌العالی) موفقيت و سربلندي مسئلت مي‌نمایند».

captcha