40 سال تلاش نافرجام استکبار برای براندازی نظام انقلاب اسلامی ایران
کد خبر: 3677688
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

40 سال تلاش نافرجام استکبار برای براندازی نظام انقلاب اسلامی ایران

گروه اجتماعی: استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی حدود ۴۰ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته در صدد براندازی این انقلاب هستند که به فضل الهی تلاش بی فرجامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 9 دی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید صدرالدین شریعتی استاد حوزه و دانشگاه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی حدود ۴۰ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته در صدد براندازی این انقلاب هستند که به فضل الهی تلاش بی فرجامی بوده است.

وی، افزود: زمانیکه ملت ایران اسلامی همیشه در صحنه اند شما دشمنان و حتی امریکا هیچ غلطی نمیتوانید بکنید، ایران رهبری حکیم و فرزانه دارد که هدایت مردم را پس از امام خمینی (ره) بر عهده گرفته و مردمی با بصیرت که عاشق اسلام بوده و رهروی اویند.

این استاد حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام اسلامی می گفتند ۶ ماه دیگر انقلاب تمام می شود، یک سال بعد گفتند انقلاب برانداخته می شود، و همینطور تا چند سال همین سخن را تکرار می کردند تا اینکه گفتند امام برود انقلاب رفته است.

وی، ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی دشمن حتی سیم خاردار هم به ما نمی داد، اما اکنون ایران قدرت برتر منطقه بود و دارای سلاح ها و موشک های پیشرفته ای است که در موازنه های منطقه ای از ما حساب می برند و نگران جایگاه ایران و قدرت او هستند.

حجت الاسلام شریعتی، با بیان اینکه جریان مخالف و دشمنان ما با دین بازی می کنند، تاکید کرد: دشمنان بازی با دین را برنامه جدید خود قرار داده اند یعنی هرجا منافعشان ایجاب کند خود را دیندار نشان داده و هرجا منافعشان خلاف این باشد دین را از سیاست جدا می کنند.

وی، با تاکید بر اینکه برخی از افراد در داخل کشور سخنان رادیو اسرائیل و بی بی سی را تکرار می کنند، گفت: تهمت نزنید، نقد دلسوزانه بکنید نه اینکه جن پراکنی کنید، امروز حرفها و سخنانی که رادیو اسرائیل و بی بی سی می گوید را از زبان داخلی ها می شنویم.

این استاد حوزه و دانشگاه، گفت: ملت ایران از وطن فروشانی که قبله گاه آنها آمریکاست، بیزارند، کسانیکه دشمنان خداوند و رسول او هستند، منافق، فتنه گر و افراد لاابالی از این دسته هستند و هیچ جایگاهی نزد مومنان ندارند.

وی، با بیان اینکه ۹ دی روز قیام با یزیدیان زمان است، افزود: ۹ دی روز قیام ملت مومن، غیور و سلحشور ایران اسلامی علیه نفاق و خیانت و وابستگی به استکبار و ستیز با دشمنان قسم خورده قرآن و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام شریعتی، با تاکید بر اهمیت گرامیداشت ۹ دی بیان کرد: ۹ دی روز حماسه، بیعت مجدد و میثاق بزرگ ملت با ولایت فقیه و ارزش های اسلامی است، روزی است که با یزیدیان زمان در توهین به عاشورای حسینی مقابله کرده و بر آن ها شوریدند.

وی، با اشاره به دلاورمردی های سردار قاسم سلیمانی بر پیروزی علیه داعش اظهار کرد: همه مردم شاهد هستند که یکی از سرداران دلاور که نمونه اورا در سپاه و ارتش بسیار داریم چگونه تمام عراق زیر پای او بود و همه عراقیان و مردم این کشور به او احترام می گذارند.

captcha