فراهم کردن مقدمات «جشن قرآن» در یزد
کد خبر: 3677868
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
ویژه‌ ایام دهه فجر؛

فراهم کردن مقدمات «جشن قرآن» در یزد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مقدمات جشن قرآن ایام دهه فجر یزد به همت اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد در حال فراهم‌سازی است.

محمد شایق، قائم مقام مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: جشن قرآنی طبق سنوات گذشته ویژه ایام دهه فجر با عنوان «قرآن، کتاب انقلاب»، 19 بهمن‌ماه در یزد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جلسات هماهنگی این مراسم در حال انجام است، اظهار کرد: در نظر داریم طی این جشن مسابقه قرآنی به صورت پیامکی انجام گیرد. همچنین در کنار آن نیز مسابقه‌ای با موضوع آرم‌های قرآنی ادارات و دستگاه‌های سطح استان انجام می‌شود.
شایق با اشاره به اینکه طی این مراسم به 72 نفر از برگزیدگان مسابقات جوایز اعطا می‌شود، اضافه کرد: اجرای گروه تواشیح استانی، استماع تلاوت قاری بین‌المللی، بهره‌مندی از سخنرانی یکی از مسئولان کشوری از دیگر بخش‌های این مراسم است.
قائم مقام مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد تصریح کرد: این مراسم به همت اتحادیه و با همکاری دستگاه‌ها و اداراتی چون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، سپاه پاسدران، آموزش و پرورش استان، دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی یزد و اداره‌کل میراث فرهنگی استان انجام می‌شود.
وی بیان کرد: سومین جلسه هماهنگی این مراسم نیز با حضور برخی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه، فردا، 11 دی‌ماه در دفتر مربوطه برگزار می‌شود.

captcha