اعلام آمادگی تلویزیون هدهد برای همکاری با جوانان
کد خبر: 3677895
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

اعلام آمادگی تلویزیون هدهد برای همکاری با جوانان

گروه هنر: مدیر مجموعه شبکه‌های هدهد از آمادگی تیم شبکه برای همکاری با جوانان و نوجوانان خبر داد.

اعلام آمادگی تلویزیون هدهد برای همکاری با جوانان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)؛  احسان حلمی؛ مدیر مجموعه شبکه‌های هدهد در دیدار با تعدادی از نوجوانان برگزیده جشنواره های فرهنگی هنری گفت: خیلی خوشحالم که به صورت هفتگی در شبکه هدهد میزبان نوجوانان و جوانان کشور هستیم.

وی افزود: شبکه هدهد، متعلق به کودکان و نوجوانان است و حضور این قشر در ساختمان شبکه باعث دلگرمی و ایجاد نشاط بیشتر در شبکه می شود.

حلمی با بیان اینکه بیش از نیمی از کارکنان شبکه هدهد جوانان زیر 30 سال هستند، گفت: وجود نیروی جوان در فضای هر مجموعه‌ای باعث می شود که ابتکار عمل و پویایی بیشتری در آن مجموعه حس شود.

وی اظهار کرد: وقتی جوانان ما به دنبال شغل هستند، به هرجا که مراجعه می‌کنند، به آنها گفته می‌شود رزومه‌تان را بیاورید. جوان 20 ساله چه رزومه‌ای می‌تواند داشته باشد؟ ما در هدهد آمدیم و گفتیم رزومه جوانان را همین جا می‌سازیم و جوانان بیایند و مشغول شوند که هم ما از حضورشان بهره ببریم و هم تجربه کسب کنند.

مدیر شبکه هدهد گفت: ما آمادگی کامل جهت استفاده از جوانان و نوجوانان داریم و در این شبکه بسترهای مختلفی برای حضور این قشر عزیز هست.

حلمی درباره جشنواره های فرهنگی هنری نیز گفت: جشنواره های مختلفی در سراسر کشور برگزار می شود ولی مهم این است که این جشنواره‌ها با اختتامیه به پایان نرسند و برگزیدگان به حال خود رها نشوند؛ البته این نیازمند پیگیری‌های مستمر خود برگزیدگان نیز هست زیرا رمز به نتیجه رسیدن هرکاری، پیگیری است.

وی مطرح کرد: من به صورت هفتگی جلسات مختلفی با نوجوانان و جوانان و مخصوصا فعالان عرصه کودک و نوجوان دارم. شنیدن نقطه نظرات این قشر واقعا لذت بخش است.

حلمی افزود: نوجوانان دوست ندارند نقطه نظری بدهند ولی عکس‌العملی نبییند، به همین خاطر ما همواره سعی در عملی کردن خواسته های منطقی آنان داشتیم.

هدهد، تنها شبکه بین‌المللی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می‌کند. این مجموعه شبکه‌ها توسط دفتر آیت الله سیستانی راه‌اندازی شده است.

captcha