ششمین جلسه توجیهی طرح تربیت حافظان غرب و شمال غرب تهران برگزار شد
کد خبر: 3677918
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

ششمین جلسه توجیهی طرح تربیت حافظان غرب و شمال غرب تهران برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: ششمین جلسه توجیهی و هماهنگی طرح تربیت حافظان مناطق غرب و شمال غرب تهران در فرهنگسرای قرآن برگزار ‌‌شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ ششمین جلسه توجیهی، هماهنگی طرح تربیت حافظان غرب و شمال غرب تهران در محل فرهنگسرای قرآن برگزار شد. طی این جلسه هماهنگی که با حضور مربیان طرح برگزار ‌شد، هر یک از مربیان به ارائه گزارش کار خود از نحوه اجرای طرح در مدارس تحت پوشش پرداخت.
همچنین، در این جلسه در رابطه با برگزاری آزمون شفاهی طرح تربیت حافظان که در مدارس تحت پوشش طرح برگزار خواهد شد، بحث و گفت‌و‌گو و در ادامه نیز در رابطه با روند امور اجرایی طرح تربیت حافظان در مناطق غرب و شمال غرب تهران تبادل نظر شد.
یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این جلسه قرآنی و معنوی نیز برنامه قرعه‌کشی وام مربیان طرح تربیت حافظان غرب و شمال غرب تهران انجام و وام مورد نظر نیز به دو نفر از ایشان اعطا ‌شد.
همچنین، مراسم جشن میلاد باسعادت امام حسن عسکری(ع) نیز با حضور قرآن‌آموزان و خانواده‌های ایشان در محل مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد که برنامه‌های مختلف قرآنی و معنوی نیز در این مراسم اجرا شد.
در راستای برنامه هفتگی اجرای نماز توسط قرآن‌آموزان مهد و پیش‌دبستانی این فرهنگسرا نیز برنامه نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین آجرلو، معاون فرهنگسرای قرآن در محل نمازخانه فرهنگسرا برگزار شد.

captcha