مسعود سیاف‌زاده؛ میهمان دوشنبه‌های قرآنی منطقه 5
کد خبر: 3678132
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

مسعود سیاف‌زاده؛ میهمان دوشنبه‌های قرآنی منطقه 5

کانون خبرنگاران نبأ: محفل معنوی دوشنبه‌های قرآنی، امروز، 11 دی‌ماه با حضور مسعود سیاف‌زاده از قاریان ممتاز کشوری در مسجد الله محله بیمه اکباتان برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، محفل معنوی دوشنبه‌های قرآنی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و بهره‌گیری از آموزه‌های اخلاقی این کتاب آسمانی در زندگی فردی و اجتماعی، به همت خانه فرهنگ آیه و با مشارکت هیئت امنای مسجد الله برگزار می‌شود.

تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط مسعود سیاف‌زاده از قاریان ممتاز کشوری، سخنرانی پیرامون عظمت و فضیلت قرآن کریم از دیدگاه ائمه اطهار، آثار و فوايد دنيايى و آخرتى تلاوت قرآن كريم همچون بارورى ايمان، صفاى دل، تخفيف گناهان، عبادت برتر، برخوردارى از ثواب فرشتگان و پيامبران، هم‌نشينى با فرشتگان، پيمودن درجات كمال و ترقى در بهشت و... و اجرای مسابقه کتبی همراه به اهدای جایزه از دیگر برنامه‌های این محفل معنوی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی می‌توانند امروز، 11 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا به مسجد الله واقع در محله بیمه شهرک اکباتان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44633433 تماس بگیرند.

captcha