رادیو قرآن شارجه، رسانه‌ای موفق در فضای مجازی
کد خبر: 3678297
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
با 65 هزار فالوور در اینستاگرام و توئیتر؛

رادیو قرآن شارجه، رسانه‌ای موفق در فضای مجازی

گروه بین‌الملل: رادیو قرآن شارجه در امارات از رسانه‌های موفق در شبکه‌های اجتماعی است و بیش از 65 هزار فالوور در اینستاگرام و توئیتر دارد.

رادیو قرآن شارجه؛ رسانه‌ای موفق در فضای مجازیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری sharjah24؛ رادیو قرآن شارجه وابسته به مؤسسه رسانه‌ای شارجه امارات است که با افزایش حضور خود در شبکه‌های اجتماعی و گوشی‌های همراه برای تبلیغ رویکردها و فعالیت‌های خود تلاش زیادی را آغاز کرده است.

این رسانه ویدئوهایی جذاب و طرح‌هایی حرفه‌ای را برای تبلیغ برنامه‌های متنوع خود در فضای مجازی منتشر می‌کند و تعاملی مستمر با فالوورها (دنبال‌کننده‌ها) دارد.

رادیو قرآن شارجه در نوامبر 2017(آبان‌ماه 96) پنج ساله شد و اکنون با بیش از 20 هزار فالوور در اینستاگرام و بیش از 45 هزار فالوور در توئیتر در بین رادیوها و شبکه‌های محلی حضور فعال خود را ثابت کرده است.

بیشتر شنوندگان این رادیو از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس هستند و این رسانه در ایالت متحده آمریکا، فرانسه و انگلیس نیز شنونده دارد.

ختم قرآن در یک و نیم روز با صدای برترین قاریان جهان اسلام، بخش‌های دینی، ویژه‌برنامه‌های مناسبتی در ایام و مناسبت‌هایی مانند حج، ماه رمضان، میلاد پیامبر(ص) و آغاز سال جدید هجری قمری از برنامه‌های این رادیوی اماراتی است/.

مطالب مرتبط
captcha