تعهد مالزی به بازتاب صدای جهانی اسلام
کد خبر: 3678326
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
نجیب رزاق اعلام کرد:

تعهد مالزی به بازتاب صدای جهانی اسلام

گروه بین‌الملل: نخست‌وزیر مالزی در نخستین پیام وبلاگ خود در سال جدید از تعهد مالزی جهت پیشرو شدن در بازتاب صدای جهانی اسلام سخن گفت.

تعهد مالزی برای بازتاب صدای جهانی اسلام / آمادهبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری nst؛ نجیب رزاق، نخست‌وزیر مالزی با اشاره به موضع مخالف مالزی در رابطه با تصمیم ترامپ در مورد قدس و نسل‌کشی در میانمار تاکید کرد: مالزی به کمک‌های خود به فلسطین و میانمار ادامه خواهد داد.


وی افزود: مالزی با تمام قدرت مقابل تصمیم ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اسراییل ایستاده است و در نشست‌های مختلف در مورد قدس موضع خود را اعلام کرده است.


رزاق اظهار کرد:‌ در مورد نسل‌کشی در میانمار نیز مالزی نقش خود را به صورت انتقاد در محافل مختلف آسیایی و جهانی ایفا کرده است.
وی گفت: مالزی علاوه بر کمک به اشکال مختلف به آوارگان روهینگیا در اردوگاه‌های بنگلادش، درهای خود را به روی بعضی از آن‌ها خواهد گشود.


نخست‌وزیر مالزی به تمام مسلمانان دنیا توصیه کرد: لازمه پایان دادن به تبعیض و نسل‌کشی علیه مسلمانان اتحاد است و برای این منظور تمام مسلمانان جهان باید متحد باشند/.

captcha