۴۱۰۷ نفر از دانشگاهیان وزارت بهداشت به عتبات اعزام می‌شوند
کد خبر: 3678549
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
فقیهی خبر داد:

۴۱۰۷ نفر از دانشگاهیان وزارت بهداشت به عتبات اعزام می‌شوند

گروه سلامت: رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان کشور از اختصاص ۴۹ کاروان مستقل برای اعزام چهار هزار و 107 نفر از دانشگاهیان وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، حجت‌الاسلام فقیهی، رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان کشور از اختصاص ۴۹ کاروان مستقل برای اعزام دانشگاهیان وزارت بهداشت خبر داد و گفت: چهار هزار و 107 نفر از دانشگاهیان وزارت بهداشت در هجدهمین دوره عتبات اعزام می‌شوند.
 
وی افزود: با توجه به استقبال بی‌نظیر دانشگاهیان در دوره‌های قبل، در این دوره شاهد افزایش سهمیه هستیم و 17 هزار نفر از زائرین در قالب ۴۲۰ کاروان از اول بهمن ماه سال جاری، تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده، به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی در رابطه با تعداد اعزامی‌های وزارت بهداشت گفت: تعداد 9 هزار و 88 نفر از دانشگاه‌های علوم پزشکی ثبت‌نام کرده‌اند که این تعداد ثبت‌نام عدد قابل توجهی است. از این تعداد ثبت نام چهار هزار و 107 نفر بر اساس قرعه کشی انتخاب شده‌اند که در قالب کاروان‌های مشترک و کاروان‌های وزارت بهداشت به عتبات اعزام می‌‍شود.
 
رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان با اشاره به اختصاص کاروان‌های مختص دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: دو هزار و ۱۴۷ نفر از دانشگاهیان وزارت بهداشت از طریق کاروان‌های مشترک دانشگاهیان به عتبات اعزام و تعداد هزار و ۹۶۰ نفر هم با ۴۹ کاروان که برای دانشگاه‌های علوم پزشکی در نظر گرفته‌ایم اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: سهمیه کاروان‌های مستقل را برای هر شهر به دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده‌ایم و از دانشجویان می‌خواهیم که با توجه به سهمیه موجود از کاروان‌های مستقل خود استفاده کنند. از دانشگاهیان عازم به عتبات تقاضا داریم که به هیچ نحو افراد غیر دانشگاهی را جایگزین خود نکنند و در کاروان‌ها افراد غیر دانشگاهی حضور نداشته باشند.

یادآوری می‌شود، زائرانی که نام آن‌ها در قرعه کشی انتخاب شده است، از 9 تا 13 دی‌ماه، فرصت دارند تا به نشانی اینترنتی www.labbayk.ir بخش سامانه جامع عتبات دانشگاهیان، مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.
captcha