برگزاری کارگاه «سبک زندگی قرآنی» در یزد/شرکت 80 یزدی
کد خبر: 3678615
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

برگزاری کارگاه «سبک زندگی قرآنی» در یزد/شرکت 80 یزدی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن‌الکریم استان یزد از برگزاری کارگاه سه روزه «سبک زندگی قرآنی» در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی محمد رضایی، مسئول دارالقرآن‌الکریم استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد از برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی در این استان خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه سال گذشته و امسال در قالب کارگاه یک روزه در 4 شهرستان استان با حضور علاقه مندان برگزار شد.

وی ادامه داد: چهار کارگاه در چهار شهرستان میبد، اردکان، تفت و یزد و در هر شهرستان 80  نفر شرکت کردند که از این تعداد 80 نفر برای شرکت در کارگاه استانی انتخاب شدند.

حجت الاسلام رضایی افزود: این کارگاه از فردا 13 دی ماه آغاز و تا روز جمعه 15 دی ماه و با حضور 80 نفر در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار خواهد شد.

مسئول دارالقرآن‌الکریم استان یزد از حضور اساتید تهران برای شرکت در این کارگاه خبر داد و گفت: 5 نفر از اساتید تهران از دارالقرآن کشور در این کارگاه سه روزه حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: از تعداد شرکت کنندگان این کارگاه سه روزه 40 نفر انتخاب و ان شاءالله کارگاه یک روزه تربیت مربی سبک زندگی قرآنی برای اولین بار در استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به نحوه انتخاب افراد گفت: با توجه به اطلاعاتی که اساتید از کارگاه یک روزه از افراد حاضر به دست آورده و سوالات مطرح شده در کارگاه و فرم های پر شده توسط شرکت کنندگان، افراد برای کارگاه استانی انتخاب شدند.

captcha