برپایی كارگاه آموزشی 15 روزه روش تدریس قرآن در فرهنگسرای قرآن شیراز
کد خبر: 3678618
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
اكبری مطرح كرد:

برپایی كارگاه آموزشی 15 روزه روش تدریس قرآن در فرهنگسرای قرآن شیراز

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه آموزشی روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم ویژه مربیان قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز طی روزهای 9 تا 24 دی‌ماه در فرهنگسرای قرآن شیراز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مریم اكبری، مسئول فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری شیراز امروز، 12 دی‌ماه از برگزاری كارگاه آموزشی روش تدریس قرآن خبر داد و گفت: این كارگاه ویژه ویژه مربیان قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.
وی افزود: در این دوره كه از نهم دی آغاز شده و تا 24 دی ماه برپا خواهد بود 80 مربی قرآن که در مراکز فرهنگی شهرداری شیراز مدرس دوره‌های قرآنی برای شهروندان هستند،‌ شرکت می‌کنند.
اكبری با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره 24 ساعته که شنبه و یکشنبه‌ها برگزار می‌شود با روش‌های نوین تدریس روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم آشنا می‌شوند، گفت: در پایان این دوره آزمون عملی نیز برگزار خواهد شد و نفراتی که حد نصاب نمره را کسب كنند، مدرک روش تدریس قرآن کریم دریافت خواهند کرد.
مسئول فرهنگسرای قرآن و عترت همچنین از برگزاری دوره‌های مختلف آموزش قرآن کریم در این فرهنگسرا خبر داد و گفت: شهروندان برای بهره‌مندی از این کلاس‌ها می‌توانند به فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری شیراز واقع در سه راه آستانه مراجعه کنند.

captcha