تهدید سران کشورهای جهان توسط داعش
کد خبر: 3678664
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

تهدید سران کشورهای جهان توسط داعش

گروه تروریستی وهابی داعش به مناسبت آغاز سال جدید میلادی، فیلمی را منتشر و رؤسای جمهور تعدادی از کشورها را به قتل تهدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری مشرق، گروه تروریستی وهابی داعش به مناسبت آغاز سال جدید میلادی، فیلمی را منتشر و رؤسای جمهور تعدادی از کشورها را به قتل تهدید کرد.

در این فیلم که توسط مؤسسه رسانه‌ای «الحیاة» وابسته به داعش منتشر شده، همراه با اشعار افراطی و شعارهای تند وهابی، تصاویر رؤسای دولت‌های مختلف نمایش داده شده و به آن‌ها با عنوان «کفار جهان» وعده انتقام می‌دهد.

در میان کسانی که تصاویر آن‌ها را نمایش می‌دهد می‌توان حسن روحانی (ایران)، بشار اسد (سوریه)، حیدر العبادی (نخست وزیر عراق)، دونالد ترامپ (آمریکا)، ولادیمیر پوتین (روسیه)، امانوئل مکرون (فرانسه)، رجب طیب اردوغان (ترکیه)، ملک عبدالله دوم (اردن)، سلمان بن عبدالعزیز (آل سعود)، بنیامین نتانیاهو (رژیم صهیونیستی) و پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان در واتیکان را می‌توان نام برد.

همزمان با پخش تصاویر این افراد، بخشی از یک پیام صوتی ابو محمد العدنانی، سخنگوی سابق داعش به اشتراک گذاشته می‌شود که در آن تأکید کرده بود که با بمباران و حمله به قلمرو داعش، تنها اراده ما برای انتقام از شما و به قتل رساندنتان را تقویت می‌کنید.

captcha