تداوم واکنش‌ها علیه اظهارات ضد اسلامی نماینده پارلمان آلمان
کد خبر: 3679091
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

تداوم واکنش‌ها علیه اظهارات ضد اسلامی نماینده پارلمان آلمان

گروه بین‌الملل: صد‌ها نفر با مراجعه به مراکز قانونی از یک نماینده مجلس آلمان به دلیل اظهارات ضد اسلامی وی در فضای مجازی شکایت کردند.

تداوم واکنش‌ها علیه اظهارات ضد اسلامی نماینده پارلمان آلمان / در حال تکمیلبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه؛ بر اساس اعلام دادستانی شهر کلن آلمان واکنش شهروندان علیه «ئاتریکس فان استورش» (Beatrix von Storch) نایب‌رئیس حزب راست افراطی «آلترناتیو برای آلمان» به دلیل انتشار پیامی اهانت‌آمیز در صفحه توئیتر خود در مورد مسلمانان ادامه دارد.

اولف ویلون (Ulf Willuhn) سخنگوی دادستانی کلن طی سخنانی در این باره گفت: تا کنون صد‌ها تن از این نماینده پارلمان آلمان به دلیل اهانت به مسلمانان شکایت کرده‌اند. دادستانی این شکایات را بررسی کرده و نتایج آن را به شهروندان اعلام خواهد کرد.

وی با بیان این هیچ کسی حق اهانت به عقاید و نژاد‌های دیگر را ندارد، تصریح کرد: تمامی تلاش خود را برای برقراری عدالت به کار خواهیم گرفت. ما همه را در برابر قانون یکسان می‌دانیم.

یادآور می‌شود؛‌ نایب‌رئیس حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود مسلمانان را افرادی وحشی توصیف کرده بود/.
 
captcha