رقابت ملیت‌های مختلف در مسابقات قرآن امارات
کد خبر: 3679213
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

رقابت ملیت‌های مختلف در مسابقات قرآن امارات

گروه بین‌الملل: مرحله مقدماتی هجدمین دوره مسابقات سراسری قرآن جایزه «رأس‌الخیمه» امارات با مشارکت ملیت‌های مختلف ساکن در این کشور در حال برگزاری است.

رقابت ملیت‌های مختلف در مسابقات قرآن «رأس‌الخیمه» امارات

به گزارش خبرگزاری بین‌‍المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه اماراتی الاتحاد؛ مرحله مقدماتی این مسابقات در بخش آقایان از روز چهارشنبه(13 دی‌ماه) آغاز شده و به مدت 5 روز ادامه دارد.

براساس این گزارش، مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن جایزه «رأس‌الخیمه» امارات در بخش بانوان نیز از روز سه‌شنبه(19 دی‌ماه) آغاز می‌شود و تا 22 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

احمد ابراهیم سبیعان، دبیرکل جایزه قرآن رأس‌الخیمه امارات و رئیس کمیته عالی مسابقات، با اشاره به استقبال گسترده ملیت‌های مختلف ساکن در امارات از این دوره از رقابت‌ها گفت: این مسابقات با نظارت و حمایت «شیخ سعود بن صقر قاسمی»، حاکم رأس‌الخیمه در حال برگزاری است.

عبدالرحمن مجداد، نائب رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات نیز با اشاره به این که نفرات برتر مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، بهمن‌ماه سال جاری در مرحله نهایی مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، گفت: 763 متسابق در بخش آقایان این مسابقات شرکت دارند که در نخستین روز مسابقات، 80 متسابق به رقابت پرداختند/.

captcha