13 دی‌ماه روز تجدید بیعت مردم با نظام بود
کد خبر: 3679273
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
امام جمعه کرج:

13 دی‌ماه روز تجدید بیعت مردم با نظام بود

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به حوادث اخیر کشور خاطرنشان کرد: دشمنان در این آشوب‌ها فرصت را مناسب دیدند و وارد عمل شدند، اما با هتک حرمت به ارزش‌های ما دچار مکر الهی شدند و زمینه نابودی آنان فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با بیان اینکه پیروی از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری از سوی مردم و مسئولین، سبب خنثی شدن تمامی توطئه های دشمنان نظام و انقلاب می‌شود گفت: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون لحظه‌ای از دشمنی غافل نشده است.

وی افزود: این دشمنی به خاطر این است که کشورهای ستمدیده جهان از انقلاب اسلامی تاسی جسته و در مقابل حکام خود ایستادند که باعث به خطر افتادن منافع استکبار جهانی شد.

امام جمعه کرج در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری از قصد دشمنان برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور خبر داده بودند افزود: ایشان برنامه دشمن برای سو استفاده از مسائل اقتصادی و مایوس کردن مردم را پیش بینی کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: باید مواظب بود و حرکتی انجام نداد که دشمنان در کشور پا بگیرند، انتظار ما از مسئولین برقراری ارتباط بیشتر با مردم است، خواسته‌های مردم باید به خوبی شنیده شود چون مسائل اقتصادی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به حوادث اخیر کشور خاطرنشان کرد: دشمنان در این آشوب‌ها فرصت را مناسب دیدند و وارد عمل شدند، اما با هتک حرمت به ارزش‌های ما دچار مکر الهی شدند و زمینه نابودی آنان فراهم شد.

حسینی همدانی با بیان اینکه بی حرمتی به پرچم و اعتقادات روشی داعش گونه بود گفت: مردمی که اعتراض داشتند صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی حضور گسترده مردم در 9 دی و 13 دی را تجدید بیعت با نظام و ارزش‌های والای انقلاب، امام و رهبری عنوان و اعلام کرد: این حضور بار دیگر توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشت.

امام جمعه کرج تصریح کرد: البته باید به مطالبات مردم توجه و رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: در این حوادث سناریوی دشمن کشته سازی بود بنابراین انتظار ما از دستگاه قضایی این است که در خصوص این موضوع کوتاه نیایند.

وی افزود: در این میان جوانانی فریب خورده‌اند که باید برای آنها شفاف سازی شود اما عده‌ای از روی عمد و با طراحی اقدام کردند که دستگاه قضا نباید در برابر آنان کوتاه بیاید.

امام جمعه کرج از عملکرد نیروی انتظامی در آرام‌سازی فضا قدردانی کرد و گفت: حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) در رصد پشت پرده اغتشاشات و شناسایی افراد تاثیرگذار بسیار موثر بود.

وی افزود: مردم باید اخبار و اطلاعات خود را ارائه بدهند چرا که این اخبار در دفع فتنه‌ها موثر است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه بسیج و سپاه  اگر چه با توجه به اینکه نیروی انتظامی توانست قضایا را برطرف کند به صورت جدی وارد نشده بودند افزود: اما همکاری منسجمی داشته اند.

آیت الله حسینی همدانی مردم را به هوشیاری و آمادگی دعوت کرد و گفت: همدلی و هماهنگی همه مسئولان بود که اجازه نداد البرز به یکی از نقاط پرخطر تبدیل نشود.

وی ادامه داد: این حوادث اگر چه تلخ و ناگوار بود، اما امیدواریم که افراد غفلت زده و دنیا طلب را از خواب غفلت بیدار کند تا به گونه‌ای رفتار نکنند که موجب امید برای دشمنان شوند.

امام جمعه کرج افزود:  غربی‌ها و آمریکایی‌ها دلشان برای ملت ما نمی‌سوزد، اگر اینگونه نیست پول‌های بلوکه شده مان را بدهند و تحریم‌های اقتصادی را علیه ما بردارند. 

captcha