قرآن از مولفه‌های مهم اتحاد در ایران اسلامی است
کد خبر: 3679369
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
عبادی:

قرآن از مولفه‌های مهم اتحاد در ایران اسلامی است

گروه سیاسی: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی زنجان گفت: اطاعات از خداوند، پیامبر، قرآن و ائمه‌اطهار (ع) و اطاعت از ولی‌فقیه از عناصر مهم اتحاد و همبستگی و قدرت ایران محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام قدرت عبادی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی زنجان ظهر دیروز جمعه 15 دی‌ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: اطاعات از خداوند، پیامبر، قرآن و ائمه‌اطهار (ع) و اطاعت از ولی‌فقیه از عناصر مهم اتحاد و همبستگی و قدرت ایران محسوب می‌شود ممکن است در برخی از کشورها نیز هر کدام از این عناصر اتحاد وحدت وجود داشته باشد اما ملت ایران همه اینها را با هم دارد.
 
حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به اینکه مستکبران جهان از زمان تشکیل انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها را برای مقابله با ایران اسلامی به وجود آوردند، گفت: جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و در نهایت جنگ‌نرم از جمله اقدامات دشمن هستند که در این مسیر نیز شاهد فتنه 88 برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران بودیم.
 
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه دشمن ملت ایران را با اهالی کوفه سال ۶۱ اشتباه گرفته، تصریح کرد: امروز با وجود اتحاد، همدلی، انسجام و زیر بیرق ولی‌فقیه بودن است که دشمن در برابر ملت ایران شکست می‌خورد و تا بصیرت، آگاهی و وحدت وجود داشته باشد، خواسته‌های دشمن محقق نخواهد شد.
 
حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به اینکه خط قرمز نیروی انتظامی امنیت مردم است و هر کس بخواهد این امنیت را از بین ببرد نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح چنین اجازه‌ای را به دشمنان نخواهند داد، تاکید کرد: بزرگ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی، حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
captcha