۳ دستگاه کانکس به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد
کد خبر: 3679506
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
به همت بسیج دانشجویی آذربایجان غربی:

۳ دستگاه کانکس به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد

گروه اجتماعی: مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: کانکس هایی که برای اسکان موقت هم میهنان عزیز آسیب دیده از زلزله تدارک دیده شده تا پایان امروز تحویل داده خواهد شد و امیدواریم بتوانیم تا زمان اسکان دائمی هموطنان، مسیر کمک رسانی را برقرار نگه داریم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی آذربایجان غربی امروز 16 دی، رحیم عباس زاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با اشاره به ارسال کانکس به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: با توجه به نیاز مبرم مردم در این فصول سرد زمستان به کانکس و سرپناه موقت، بسیج دانشجویی با همکاری دانشگاه فنی قاضی طباطبایی که تخصص دانشجویان رشته صنایع میباشد در مدت یک ماه توانستند ۳ دستگاه کانکس برای اسکان هم وطنان عزیزمان در کرمانشاه مهیا کنند.

وی با اشاره به تحویل کانکس های به مناطق زلزله زده افزود: به لطف خداوند، کانکس هایی که برای اسکان موقت هم میهنان عزیز آسیب دیده از زلزله، تدارک دیده شده، تا دو روز آینده تحویل داده خواهد شد و امیدواریم بتوانیم تا زمان اسکان دائمی هموطنان، مسیر کمک رسانی را برقرار نگه داریم.

وی تصریح کرد: از ۳ دستگاه ارسالی به مناطق زلزله زده کرمانشاه دو دستگاه جهت اسکان و یک دستگاه جهت سرویس بهداشتی تعبیه شده است.

گفتنی است، بعد از ارسال کانکسها به مناطق زلزله زده کرمانشاه مسئول بسیج دانشجویی به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی و رئیس دانشگاه از باشگاه بدنسازی دانشگاه قاضی طباطبایی که به تازگی تاسیس شده است بازدید بعمل آمد.

captcha