نسخه اغتشاشگری با خروش یک پارچه استان قزوین پیچیده شد
کد خبر: 3679794
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
با حضور با شکوه مردم در راهپیمایی شکوه وحدت

نسخه اغتشاشگری با خروش یک پارچه استان قزوین پیچیده شد

گروه سیاست و اقتصاد: اجتماع باشکوه مردم استان قزوین در محکومیت اغتشاشات و آشوب‌های اخیر با شکوه هر چه تمام برگزار شد و بسیاری از مردم خشم و نفرت خود را نسبت به فعالیت اخیر اغتشاشگران به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، در پی برخی اغتشاشات و آشوب‌های فتنه‌گران که با سوءاستفاده از اعتراضات به‌حق مردم نسبت به وضعیت اقتصادی تلاش کردند در کشور هرج‌ومرج به راه انداخته و کشور را به آشوب بکشانند، مردم غیور و همیشه در صحنه استان قزوین به‌مانند جای‌جای کشور به پا خواسته و با حضور پرشور خود نسخه اغتشاش‌گری را در هم پیچاندند.
در این آشوب‌ها که با هدایت ضدانقلاب انجام و طی آن معدود افرادی اقدام به ایجاد آشوب، ناامنی، تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات دینی و ملی و حتی قتل انسان‌های بی‌گناه کرده و فضای کشور را ملتهب ساختند اما با هوشیاری به‌موقع مردم بساط چندروزه آشوب‌طلبان برچیده شد.
مردم قزوین به‌مانند دیگر نقاط استان صبح امروز از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در میدان میرعماد تجمع کرده و با راهپیمایی علیه هنجارشکنان و بی‌حرمتی‌ها در مسیرهای میدان عدل و خیابان خیام انزجار خود را از اغتشاش‌گری و آشوب‌طلبی عده‌ اندکی از فتنه‌گران نشان دادند.
در این راهپیمایی باشکوه مسئولان استانی، علماء، کارگران و کارمندان، دانشجویان و طلاب و دانش آموزان، اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، کسبه و بازاریان، زنان و مردان در حالی یک‌صدا باهم شعارهای « قزوین بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «این است صدای ملت، نه اختلاس نه ذلت» و «لبیک یا خامنه‌ای» سر داده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.
شرکت‌کنندگان ضمن حضور هوشمندانه، حمایت قاطع از نظام مقدم اسلامی و ولایت‌فقیه و محکوم کردن اقدامات علیه انقلاب اسلامی، خواستار برخورد با فتنه‌گران و عوامل اصلی آشوب‌های اخیر و حامیان آن‌ها شدند.
به تأکید آحاد مسئولان و مردم، مطالبات به‌حق باید از مجاری قانونی و منطقی مطرح و پیگیری شود چرا که ملت نسبت به اغتشاشگران و فتنه‌گران و اعمال آنان نفرت و انزجار داشته و آن‌ها در پیشگاه ملت و نظام جایگاهی ندارند.
از دیگر تأکیدات مردم حاضر در راهپیمایی تشدید نظارت و کنترل دستگاه‌های ذی‌ربط برای مقابله با گران‌فروشی و اتخاذ تصمیماتی از سوی دولت و مسئولان برای برخورد جدی با مفسدان و رانت‌خواران، تلاش برای رونق تولید، توجه و به کار بستن ظرفیت‌های داخلی، افزایش شفافیت برای مقابله با فساد و مهار رکود تورمی، بیکاری و گرانی در کشور بود.
هم‌زمان با قزوین مردم دیگر شهرهای استان از جمله بوئین‌زهرا، تاکستان،آوج، آبیک، الوند، اقبالیه نیز بر علیه فتنه و آشوب به پا خواستند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه‌گر، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان اسلام و ایران زدند.

captcha