دشمنان در این کشور راه به جایی نمی‌برند/مشکلات باعث میدان دادن به فتنه‌گران نمی‎شود
کد خبر: 3679870
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
حجت الاسلام نکونام:

دشمنان در این کشور راه به جایی نمی‌برند/مشکلات باعث میدان دادن به فتنه‌گران نمی‎شود

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمنان در این کشور راه به جایی نمی‎برند، عنوان کرد: این پیام مردم است و در همه عرصه‌های مختلف این مردم آمدند تا بگویند همچنان در مکتب حضرت اباعبدالله هستیم و هرگز در مکتب یزید راه نخواهیم پیمود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، صبح امروز 17 دی ماه در راهپیمایی شکوه وحدت، انسجام و اقتدار مردمی نظام اسلامی در شهرکرد که با حضور پرشور مردم و مسئولان در شهرکرد برگزار شد، با اشاره به حضور جدی مردم کشور و استان چهارمحال و بختیاری در همه صحنه های انقلاب، گفت: مردم استان این چند روز منتظر بودند تا همچین عرصه ای فراهم شود و مرتب مطالبه می کردند و زنگ می زدند و گلایه می کردند که چرا دیر اقدام کردید.
وی افزود: امروز که این عرصه فراهم شد زن و مرد، کوچک و بزرگ همه آمدند تا به انقلابشان، به اسلام و ولایت، به امام و شهدا یک بار دیگر لبیک بگویند.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: مردم در عین حال که به اسلام و انقلاب لبیک گفتند می خواستند مطالبات خوب خودشان را داشته باشند و از مسئولان هم بخواهند که در خدمت این مردم باشند، گره گشایی کنند، برای اشتغال و تولید و مشکلات فکر کنند.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مشکلات باعث نمی شود که میدان دست فتنه گران، دست آشوب گران، آمریکا و آن طرف آبی ها بیفتد و فکر کنند می توانند در این کشور پایگاهی داشته باشند.
حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مردم در همه عرصه ها ایستادند و فتنه 96 را هم به فضل الهی به خوبی خنثی کردند، عنوان کرد: در فتنه های آینده هم همین هستند، چون مردم مومن اند، مسلمان اند، پیرو امام و شهدا هستند و درس از مکتب حضرت اباعبدالله آموخته اند و هیچگاه نمی خواهند در لشکر یزیدیان حرکت کنند، این راهپیمایی هم نشانه اش است.
وی خطاب به آمریکا و ایادی استکبار، اظهار کرد: آن هایی که گردانندگان اصلی این فتنه ها هستند باید بدانند این ملت، ملت 40 سال قبل است و با این تفاوت که 40 سال آب دیده شده اند، 40 سال بصیرت کسب کرده اند، 40 سال راه مقاومت و راه ایستادگی در برابر شما را آموخته اند.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: این ملت درس از مکتب حضرت اباعبدالله گرفته و مقاومت حسینی، خون حسینی، عشق و شهادت طلبی حسینی در پوست و گوشت و جانشان ریشه دوانده است.
امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه این ملت ملتی نیست که به سادگی دست از مکتب حضرت اباعبدالله بردارد زیرا انقلابش را انقلاب حسینی می داند و پایش ایستاده است، تصریح کرد: آن ها به جای اینکه این جور فتنه کنند، فتنه هاو مسائل داخلی خودشان را حل کنند.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه دشمنان در این کشور راه به جایی نمی برند، عنوان کرد: این پیام مردم است و در همه عرصه های مختلف این مردم آمدند تا بگویند همچنان در مکتب حضرت اباعبدالله هستیم و هرگز در مکتب یزید راه نخواهیم پیمود.

captcha