نباید فضا را برای سوء استفاده بیگانگان فراهم کرد
کد خبر: 3679958
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
حجت‌الاسلام گلی:

نباید فضا را برای سوء استفاده بیگانگان فراهم کرد

گروه اجتماعی: معاون حوزه علمیه ایلام با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی، گفت: انتقادات مردمی با رعایت قانون بیان شود و مسئولان نیز پاسخ مناسب به مشکلات مردم را ارائه دهند، ولی نباید فضا را برای دخالت و سوء استفاده بیگانگان از جمله آمریکا، اسرائیل و عربستان فراهم شود .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه ایلام، حجت‌الاسلام و المسلیمن یونس گلی، معاون امور طلاب حوزه علمیه ایلام، ضمن محکوم کردن نا آرامی‌های اخیر توسط آشوبگران اظهار کرد: اعتراضات مردم نسبت به شرایط کنونی اقتصادی و معیشتی حق آنان است، اما تخریب و ضربه زدن به اموال عمومی و هتک حرمت و شعارهای هنجارشکن کاری ناپسند و خلاف قانون است .
معاون امور طلاب حوزه ایلام با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی طلاب، افزود: انتقادات مردمی با رعایت قانون بیان شود و مسئولین نیز پاسخ مناسب به مشکلات مردم را ارائه دهند، ولی نباید فضا برای دخالت و سوء استفاده بیگانگان از جمله آمریکا، اسرائیل و عربستان فراهم شود .
وی با اشاره به آتس کشیدن پرچم ایران توسط یکی از اغتشاشگران، اضافه کرد: آتش زدن پرچم ایران توسط آشوبگران، در حقیقت به آتش کشیدن احساسات ملی تمام جامعه ایرانی بود .
گلی با اشاره به حضور دشمن شکن مردم ایران در صحنه دفاع از انقلاب و ولایت، تصریح کرد: مردم به وظیفه انقلابی خود عمل کردند، اکنون نوبت مسئولان است که با اقدام و عمل جهادی، مشکلات مردم را کاهش دهند .
captcha