انجمن خیرین قرآنی چهارمحالی‌های مقیم تهران راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3680029
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
تقی پور خبر داد:

انجمن خیرین قرآنی چهارمحالی‌های مقیم تهران راه‌اندازی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی انجمن خیرین قرآنی چهارمحال و بختیاری‌های مقیم تهران خبر داد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به‌ضرورت مشارکت خیرین در فعالیت‌های قرآنی، اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و... همواره نقش پررنگی دارند لازم است این نقش در حوزه قرآن و برنامه‌های قرآنی نیز وجود داشته باشد.
وی افزود: هرچند که مردم در حوزه قرآنی هم تاکنون مشارکت‌هایی داشته‌اند اما این بحث باید سامان بیشتری بگیرد و نقش مردم در حوزه فعالیت‌های قرآنی باید پررنگ‌تر شود؛ چراکه هر چه حضور مردم در حوزه‌های قرآنی بیشتر باشد قوام و تأثیرگذاری آن موضوعات نیز بیشتر خواهد شد؛ هرچند که نظام و دستگاه‌های حاکمیتی نیز در حوزه قرآن وظایفی دارند که باید وظایف خود را به‌خوبی انجام دهند
سرپرست اداره امور قرآنی تصریح کرد: با هماهنگی و رایزنی‌های لازم به‌زودی انجمن خیرین چهارمحال و بختیاری‌های مقیم تهران راه‌اندازی می‌شود.
تقی پور با اشاره به این‌که اولین نشست انجمن خیرین قرآن در شهرستان‌های کیار و فارسان تشکیل‌شده است گفت: به‌زودی در سایر شهرستان‌های استان نیز به همت خیرین قرآنی و ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها انجمن خیرین تشکیل می‌شود.
وی همچنین با اشاره به استقبال و حضور خوب بانوان در عرصه فعالیت‌های قرآنی اظهار کرد: با هماهنگی‌های لازم برای راه‌اندازی انجمن خیرین بانوان قرآنی استان، به‌زودی این انجمن نیز راه‌اندازی می‌شود.

captcha