كارگاه آموزشی بانوان طلبه در پاکستان+عکس
کد خبر: 3680101
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

كارگاه آموزشی بانوان طلبه در پاکستان+عکس

گروه بین‌الملل: كارگاه آموزشی «انوار ولایت» ویژه بانوان مبلغ و طلبه شهرهای مختلف ایالت سند با همكاری خانه فرهنگ ایران و سازمان اصغریه در حیدرآباد سند پاکستان برگزار شد.

كارگاه تربیتی بانوان طلبه در پاکستان+عکسبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ این كارگاه آموزشی 15 تا 17 د‌ی‌ماه با حضور احمد عبداله‌پور، مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد، فضل حسینی، رییس سازمان اصغریه و خانم سیده افشان شفقت، مدیر بخش زنان سازمان اصغریه در حیدرآباد و جمعی از بانوان مبلغ و طلبه شهرهای مختلف ایالت سند در حیدرآباد سند برگزار شد.

عبداله‌پور در سخنانی در این كارگاه، با اشاره به نقش و وظایف بانوان در اجتماع گفت: توانمندسازی بانون در قالب برگزاری کارگاه‌های عملی، یکی از اقدامات مؤثر و قابل تقدیری است که در این دوره با پرداختن به موضوعات مرتبط با نقش و وظایف بانوان در اجتماع به ویژه در خانواده، شکل تربیتی و فرهنگی به خود گرفته است.

مسئول خانه فرهنگ كشورمان افزود: از آنجا که بانوان علاوه بر داشتن نقش‌های تأثیرگذار اجتماعی، دارای نقش بسیار مهمی در خانواده به ویژه، تربیت نسل‌های آینده هستند، لذا توجه به توانمندسازی آنها و افزایش مهارت‌های تخصصی‌شان در زمینه‌های مختلف دینی و اعتقادی و همچنین اجتماعی و تربیتی بسیار حائز اهمیت است.

پایان‌بخش این مراسم، اهدای گواهینامه شركت در کارگاه و جوایزی به رسم یادبود از سوی خانه فرهنگ ایران به 20 نفر از برگزیدگان و مدرسان دوره بود.

گفتنی است، كارگاه آموزشی «انوار ولایت» در قالب 6 درس تخصصی با  موضوعات اهمیت خود‌سازی، موانع و مشكلات فعالیت بخش بانوان اصغریه، نقش بانوان در شكل‌گیری جامعه اسلامی، اصول و راه‌های اسلامی‌كردن منزل، اهمیت و نیاز حجاب در پرتوی سیره حضرت زهرا(س) و تكالیف بانوان عضو سازمان اصغریه همراه با مسابقه، مباحثه، پرسش و پاسخ و نمایش فیلم به مدت سه روز برگزار شد/.

كارگاه تربیتی بانوان طلبه در پاکستان+عکس

captcha