اجرای جلسات قرآنی در ۳۰ درصد هیئت‌های مذهبی کشور
کد خبر: 3680133
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
حجت‌الاسلام دریکوند خبرداد:

اجرای جلسات قرآنی در ۳۰ درصد هیئت‌های مذهبی کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس شورای هیئات مذهبی کشور از اجرای جلسات قرآنی در ۳۰ درصد هیئت‌های مذهبی کشور خبر داد و گفت: ۹۱ هزار هیئت مذهبی در کشور با بنیاد امام رضا(ع) قرارداد بسته‌اند که در این راستا هر مناسبتی که برای امام رضا(ع) باشد، کمک هزینه این مناسبت‌ها توسط بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، رئیس شورای هیئات مذهبی کشور، امروز دوشنبه، ۱۸دی در جلسه شورای هیئات مذهبی لرستان، گفت: در طول چهار سال موفقیتی که برای شورای هیئات مذهبی ایجاد شد، جمله رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران بود که فرمودند: «من از مجموعه هیئات مذهبی کشور تشکر می‌کنم»، امسال اشعار و مداحی‌ها پُرمحتوا بود و باعث ایجاد تحول در کشور شد.
وی ادامه داد: رصد برنامه‌های محرم و صفر، برگزاری موکب‌ها توسط هیئات مذهبی در مسیرهای منتهی به مرزها و همچنین ایجاد موکب نجف و کربلا، برگزاری جلسات مستمر ماهانه از دیگر فعالیت‌های شورای هیئات مذهبی است.
حجت‌الاسلام دریکوند از انعقاد قرارداد ۹۱ هزار هیئت مذهبی با بنیاد امام رضا(ع) خبر داد و گفت: هر مناسبتی که برای امام رضا(ع) باشد، کمک هزینه این مناسبت‌ها توسط بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) پرداخت می‌شود.
رئیس شورای هیئات مذهبی کشور با بیان این‌که در ۳۰ درصد هیئت‌های مذهبی جلسات قرآنی برگزار می‌شود، ادامه داد: برای سال آینده هیئات مذهبی باید که بتواند در فضای مجازی فعالیت داشته باشد.
وی افزود: چند سال است که شورای هیئات مذهبی لرستان در رده اول تا پنجم کشور قرار دارد این در حالی‌است که اعزام ۲۶۰ نفر از مداحان به مشهد و تبیین و تثبیت شورای هیئات مذهبی در کشور نیز از دیگر فعالیت‌های شورای هیئات مذهبی در سطح کشور بوده است.

captcha