دوره توانمندسازی مربیان قرآنی طارم برگزارشد
کد خبر: 3680139
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
عبادی:

دوره توانمندسازی مربیان قرآنی طارم برگزارشد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرروش طارم گفت: دوره توانمندسازی مربیان قرآنی و امور تربیتی در شهرستان برگزارشد.

عبادالله عبادی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرروش شهرستان طارم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: پیرو مصوبات کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرروش با هدف توانمندسازی مربیان امور تربیتی و معاونین پرورشی در حوزه قرآن، عترت ونماز دوره توانمندسازی مربیان قرآنی در کانون سعادت برگزارشد.
 
وی افزود: در دوره توانمندسازی مربیان قرآنی مدرسانی از مرکز استان حضور داشتند و ضمن ارائه مطالب لازم جهت کسب موفقیت در رشته‌های مختلف قرآنی به سؤالات حاضرین پاسخ دادند.
 
عبادی با تاکید بر اینکه مربیان قرآن یکی از بهترین نقش‌آفرینان و الگوسازان زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه هستند، اظهار کرد: قرآن‌آموزی كار ماندگاری است و جوانان و نوجوانان بايد هويت قرآنی داشته باشند هر چند با هماهنگی و همراهی والدين حفظ قرآن برای فرزندان، آسانتر می‌شود.
 
وی با بیان اینکه قرآن‌آموزی علاوه بر تاثیرات فردی در اجتماع نیز تاثیرگذار است، تصریح کرد: ایجاد انس و پیوند کودکان و دانش آموزان با قرآن کریم می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کن..
 
عبادی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن و عترت و نماز در سطح آموزشگاهی در شهرستان طارم، تاکید کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات نیز با شرکت منتخبان مدارس در 15 رشته از اول لغایت 25 بهمن ماه با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار خواهد شد.
captcha