آشنایی با هیئت قطری حاضر در مسابقات قرآن سودان+عکس
کد خبر: 3680182
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

آشنایی با هیئت قطری حاضر در مسابقات قرآن سودان+عکس

گروه بین‌الملل: هیئتی از قطر متشکل از سه نفر برای حضور در نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «جایزه خارطوم» در سودان عازم این کشور شده‌اند.

هیئت قطری مسابقات قرآن سودان+عکسبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه «العرب» قطر؛ در هیئت قطری حاضر در رقابت‌های قرآنی جایزه خارطوم عبدالعزیز احمد عبدالعزیز غنی به عنوان نماینده قطر در رشته «حفظ کل قرآن با تفسیر» مسابقات قرآن جایزه خارطوم، سید صبیح محمد المری، سرپرست و شیخ ایمن محمد عطیه، ناظر فنی حضور دارند.

بنا به گزارش روزنامه العرب در نهمین دوره مسابقات قرآن جایزه خارطوم نمایندگان 49 کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ این در حالی است که برخی رسانه‌ها تعداد کشورهای شرکت‌کننده را 50 کشور اعلام کرده‌اند.

رتبه قطر

سال گذشته(2016) عبدالله حمد ابوشریده، نماینده قطر رتبه نخست این رویداد قرآنی را از آن خود کرد. در حاشیه مسابقات نیز فعالیت‌های جانبی فرهنگی همچون برپایی محافل و سمینارهایی برای علاقمندان اجرا می‌شود.

«محمدرسول تکبیری»، حافظ کل قرآن، به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به این مسابقات اعزام شده‌ است. گفتنی است، هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه خارطوم، با مشارکت ۷۴ شرکت‌کننده از ۵۵ کشور جهان، ۱۸ تا ۲۲ دی ماه سال گذشته برگزار شد و «محمد خاکپور» به نمایندگی از کشورمان در این مسابقه شرکت کرد/.

هیئت قطری مسابقات قرآن سودان+عکس

 

هیئت قطری مسابقات قرآن سودان+عکس

captcha