اخبار کوتاه از برگزاری دوره‌های قرآنی در زنجان
کد خبر: 3680189
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

اخبار کوتاه از برگزاری دوره‌های قرآنی در زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری چند دوره آموزشی قرآنی در زنجان خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی، سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دوره آموزش تفسیر کاربردی قرآن کریم با حضور استاد ابوالفضل بهرام‌پور در زنجان برگزار خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام بهبودی تصریح کرد: این دوره اواخر دی‌ماه سالجاری و به مدت سه روز ویژه مربیان و مدیران موسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی برگزار خواهد شد.
 
سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری دوره تربیت داور تجوید خبر داد و گفت: آزمون مقدماتی این دوره اجرا شد و منتخبان در دوره دو روزه شرکت خواهند کرد.
 
حجت‌الاسلام بهبودی تاکید کرد: این دوره اوایل بهمن‌ماه سالجاری و با حضور دکتر موسوی‌بلده برگزار می‌شود.
 
وی به برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی پیش‌دبستانی اشاره کرد و گفت: این دوره پس از حدود یک‌سال وقفه و بازبینی صورت گرفته با عنوان دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام بهبودی با تاکید بر اینکه مجوز برگزاری این دوره از سوی سازمان دارالقرآن صادر شده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند به موسسات مجری این طرح و یا اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.
captcha