استقبال پرشور نوجوانان روستای کهیان از برنامه‌های قرآنی
کد خبر: 3680192
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
خدری خبر داد:

استقبال پرشور نوجوانان روستای کهیان از برنامه‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان از استقبال پرشور نوجوانان روستای کهیان لردگان از برنامه‌های قرآنی این روستا خبر داد.

احمدرضا خدری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال پرشور دانش آموزان و نوجوانان از برنامه‌های قرآن کریم، تلاوت روزانه یک صفحه از کلام وحی بعد از نماز مغرب و عشاء، تفسیر آیات موضوعی قرآن کریم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این روستا و با تدریس حجت‌الاسلام عبدالمحمد طهماسبی در حال برگزاری است.
خدری تصریح کرد: دوره آموزشی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم از برنامه‌های قرآنی است که با استقبال پرشور نوجوانان روستای کهیان روبرو شده است.
وی اظهار کرد: دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی در 46 ساعت برگزار می‌شود و قواعد روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به قرآن آموز آموزش داده می‌شود و پس از پایان دوره به قبول‌شدگان گواهی پایان دوره سطح 2 (روان‌خوانی قرآن کریم) از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان اعطاء می‌شود.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان افزود: این دوره روزهای پنجشنبه و جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء در روستا کهیان در حال برگزاری است.

captcha