جامعه قرآنی در دیدار با خانواده شهدا اهالی فرهنگ و رسانه را با خود همراه کند
کد خبر: 3680356
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
فریدونی:

جامعه قرآنی در دیدار با خانواده شهدا اهالی فرهنگ و رسانه را با خود همراه کند

گروه جهاد و حماسه: مشاور دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی تصریح کرد: دیدارهای جامعه با خانواده شهدای قرآنی بسیار پربرکت است و حتی معتقدم جامعه قرآنی موظف است اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را با خود همراه کنند.

جامعه قرآنی در دیدار با خانواده شهدا اهالی فرهنگ و رسانه را با خود همراه کند

محمدحسین فریدونی، مشاور دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهدا، اظهار کرد: پیشنهادم به دست‌اندرکاران برگزای دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهدا این است که از شبکه‌های مجازی و پیامک برای دعوت استفاده کنند؛ چراکه امروزه سیستم مکتوب کارکرد خود را از دست داده است. امروزه گرفتاری‌های کاری و مسائل خانوادگی و فردی باعث شده است که افراد مسائل را فراموش کنند. برای مثال اگر این دیدارها هر هفته برایم یادآوری نشود، فراموش می‌کنم.

وی افزود: معتقدم هرکسی یکبار به این دیدارها حضور یابد، قطعا مشتری هفتگی خواهد شد. این دیدارها بسیار برکت دارد و برای افراد مؤثر است؛ معتقدم این دیدارها برای تک تک افرادی که می‌آیند، برکات معنوی بسیاری دارد چراکه حضور شهدا را احساس می‌کنند و معنویت و نورانیت آنها بر زندگی‌شان اثرگذار است. این دیدارها سبب می‌شود ذهنیت‌ها عوض شود؛ چراکه شاهد حرف‌ها و گفت‌وگوهایی هستیم که در یک دهه قبل در برخی فعالان قرآنی کمتر شنیده‌ایم.

مشاور دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی تصریح کرد: دیدارهای جامعه با خانواده شهدای قرآنی بسیار پربرکت است و حتی معتقدم شهدای قربانی منا چون در این دیدارها شرکت می‌کردند از برکت این دیدارها با خانواده‌های شهدا به این توفیق دست یافتند.

وی بیان کرد: پیشنهادم به برگزارکنندگان این است که اهالی فرهنگ، هنر و رسانه وارد این دیدارها شوند و نوع اطلاع‌رسانی برنامه حرفه‌ای‌تر باشد و اگر این کار انجام شود، جذابیت‌هایش بیشتر خواهد بود.

captcha