محفل انس با قرآن مناطق هفت‌گانه زنجان به ایستگاه پایانی رسید
کد خبر: 3680465
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
عباسی:

محفل انس با قرآن مناطق هفت‌گانه زنجان به ایستگاه پایانی رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان از برگزاری محفل انس با قران در آخرین منطقه از مناطق هفت‌گانه شهر زنجان خبر داد.

محمدعلی عباسی، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و در راستای اجرای محفل انس با قرآن که از جمله برنامه‌های فرهنگی دینی پیش‌بینی شده در 7 منطقه آسیب‌پذیر شهر زنجان بود، جمعه 22 دی‌ماه، هفتمین محفل انس با قرآن برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این محفل در مسجد حضرت رقیه (س) کوی وحدت و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود که شامل برنامه قرائت با حضور حافظ نوجوان، دو نفر از قاریان مطرح استان و همچنین مسابقه و اهدای جایزه به برندگان قرآنی خواهد بود و شرکت برای عموم در این محفل نورانی آزاد است.
 
عباسی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های متنوع با محوریت دینی و فرهنگی در راستای سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی در این مناطق و در طول سال در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: این محفل انس با قرآن به همت اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان و اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان برگزار می‌شود.
captcha