دوره آموزش مجازی «کرامت» برگزار می‌شود
کد خبر: 3680484
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

دوره آموزش مجازی «کرامت» برگزار می‌شود

گروه اندیشه: دوره آموزش مجازی کرامت با هدف رشد و آموزش معلم تراز انقلاب اسلامی به عنوان آموزگاری دانشور، مؤمن، متعهد و انقلابی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) دوره آموزش مجازی کرامت به همت مرکز تربیت مربی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق (ع) وابسته به دانشگاه امام صادق (ع) با هدف رشد و آموزش معلم تراز انقلاب اسلامی به عنوان آموزگاری دانشور، مؤمن، متعهد و انقلابی برگزار می‌شود.

این دوره با حضور اساتید برجسته حوزه‌ی تعلیم و تربیت و با استفاده از ابزار‌های نوین آموزش مجازی طراحی گردیده است. در این شیوه علاوه بر دسترسی به فیلم و صوت آموزشی، چکیده مطالب اساتید همراه با فیلم قابل مشاهده است که با توجه به استفاده همزمان از حواس سمعی و بصری، میزان یادگیری بیش از سایر روش‌ها خواهد بود. علاوه بر این که آموزش مجازی، بستر مناسبی برای دسترسی آسان به مطالب ارائه شده توسط اساتید شاخص و بدون محدودیت‌های آموزش حضوری را فراهم نموده است.

از جمله اساتید حاضر در این دوره نیز می‌توان به حجج اسلام تراشیون، پناهیان، قاسمیان و حسن رحیم پور ازغدی اشاره کرد، همچنین مباحث دوره‌ی آموزش مجازی کرامت با رویکرد تقویت بنیه نظری و مهارتی معلمان و مربیان در قالب ۲۶ ساعت ویدیوی آموزشی ارائه می‌شود و سطوح بالاتر نیز بر همین مبنا در حال طرح‌ریزی است.

عناوین مباحث این دوره عبارت از نگاه تمدنی در تربیت اسلامی، ویژگی‌های مدرسه‌ی آرمانی، نقش خانواده در تربیت و نحوه تعامل مدرسه و خانواده، اصول و راهکار‌های تربیت جهادی، یادگیری تعاملی و مدرسه پنهان، آسیب شناسی مدارس مذهبی، تربیت توحیدی؛ ضرورت و راهکارها، نظریه‌های انسان‌شناسی اسلامی و تاثیر آن بر رویکرد تربیتی، راهکار‌های تربیت کودک براساس روانشناسی رشد اسلامی و راهکار‌های تربیت نوجوان براساس روانشناسی رشد اسلامی هستند.
از جمله مزایای حضور در این دوره نیز می‌توان به اعطای مدرک رسمی از دانشگاه امام صادق (ع)، اولویت در به کارگیری نفرات برتر، بازگرداندن هزینه دوره به سه نفر از برگزیدگا و اولویت نفرات برتر برای شرکت در سطوح بالاتر اشاره کرد.

یادآور می‌شود، تمام فرایند دوره از مرحله ثبت نام، ارائه محتوای آموزشی و برگزاری آزمون از طریق تارنما و صفحات مرکز تربیت مربی در فضای مجازی خواهد بود. همچنین زمان دوره ۲۶ دی لغایت ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ است و علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به نشانی KARAMATNAMA.COM مراجعه کنند.

captcha