امروز مردم و مسئولان در مقابل جنگ نرم دشمنان هوشیار باشند
کد خبر: 3680598
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
معاون فرماندار رضوانشهر:

امروز مردم و مسئولان در مقابل جنگ نرم دشمنان هوشیار باشند

گروه اجتماعی: چراغی، با تاکید بر اینکه امروز مسئولان و مردم باید بیش از گذشته در مقابل توطئه‌ها و جنگ نرم دشمنان هوشیار باشند، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی امروز بیکار ننشستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ابراهیم چراغی، معاون فرماندار شهرستان رضوانشهر امروز، 19 دی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر، ضمن گرامیداشت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57 و تقارن آن با ایام فاطمیه(س)، اظهار کرد: برگزاری شکوهمند آیین های دهه مبارک فجر در مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر، از اهمیت خاصی برخوردار است و لذا کمیته های اجرایی باید با حمایت مسئولان و همگام با مردم و در این راستا نقش آفرینی کنند.

وی تاکید کرد: همه دستگاه های دولتی ضمن فضاسازی محیط اداره خود همکاری و اقدامات لازم را برای فضاسازی شهر با شهرداری های رضوانشهر و پره سر داشته باشند.

این مقام مسئول افزود: ما باید بدانیم در کشوری بزرگ، با اهمیت و با نفوذ مثل ایران مسئولیت داریم و باید متناسب با این نظام حرکت کنیم و در همه امور وحدت و یکپارچگی داشته باشیم.

چراغی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی امروز بیکار ننشستند و دست از شیطنت خود برنداشته‌اند، گفت: به لطف الهی و پشتیبانی خون پاک شهدا تمامی توطئه‌های استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف نقش بر آب ‌شده است.

وی ادامه داد: ابتکار، خلاقیت، با انگیزه عمل کردن و سختکوشی از ویژگی های مدیران موفق است و نظام مدیران بی انگیزه را بر نمی تابد.

معاون فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه امروز مسئولان و مردم باید بیش از گذشته در مقابل توطئه‌ها و جنگ نرم دشمنان هوشیار باشند، عنوان کرد: همه جریان های سیاسی که دلسوز نظام و انقلاب هستند، باید در چرخه حیات سیاسی حفظ شوند و اگر در انجام امور دچار مسائل شخصی، حزبی، قومی و قبیله ای شویم نمی توانیم تصمیم درست بگیریم و عدالت باید بر محور قانون باشد و اجرای قانون باید به طور دقیق و مدبرانه مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

چراغی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم عمل کردن به وحدت، یادآور شد: اساس کار کشور وحدت و انسجام است و در نظام جمهوری اسلامی ایران باعث پیشرفت و سربلندی کشور می‌شود.

وی اضافه کرد: همه توفیقات به دست آمده در تمام دوره های انقلاب اسلامی از سربلندی نظام بوده است و همین طور کمبودها و کاستی ها که به دلایل مختلف قابل انکار نیست نیز به حساب نظام انقلاب نوشیه می شود.

معاون فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: لازم است در این برهه حساس با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و دستورات دولت براساس فرمان هشت ماده ای حضرت امام که یکی از مترقی ترین دستورالعمل ها برای حقوق شهروندی است، عمل نموده و با وحدت و انسجام در مسیر اهداف عالیه انقلاب گام برداریم و خدای نکرده آب در آسیاب دشمن نریزیم.

وی ضمن تاکید بر همکاری با رسانه ها، گفت: باید از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران در ستاد دهه فجر و بهره برداری از طرح های عمرانی نهایت استفاده را ببریم و مسئولان کمیته ها از این امر غافل نباشند.

چراغی ایجاد فضای نشاط و شادابی در سطح شهرستان را از دیگر اهداف تشکیل این کمیته ها برشمرد و متذکر شد: مسئولان دستگاه ها باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا برنامه های این دهه از نظر کمی و کیفی در شان این ایام باشد.

این مقام مسئول، پس از معرفی کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان که شامل کمیته های ارتباطات و اطلاع رسانی، ایثارگران، تزیینات شهری، فرهنگیان و دانش آموزی، انتظامی و امنیتی، کارگری، اصناف، زنان و خانواده، ورزشی، روستایی و عشایری، قرآن، مساجد و تشکل‌های اسلامی، همیاری و تشکل های مردمی، فرهنگی و هنری، افتتاح پروژه ها و بسیج است، گفت: مسئولان کمیته ها نسبت به برنامه ریزی در این راستا اقدام و برنامه های پیشنهادی خود را به ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کنند.

وی همکاری تمامی دستگاه ‌های اجرایی شهرستان را در این امر مهم خواستار شد و ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی عمومی، آیین های ویژه دهه فجر امسال با شکوه تر از سال گذشته در سطح شهر و روستاهای رضوانشهر و پره سر برگزار شود.

سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر نیز، با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: عزت و آزادی در کشور حاصل جانفشانی‌های شهدا است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی(ره) نشات گرفته از عاشورای حسینی دانست و تصریح کرد: همه ما وظیفه ‌داریم از دستاوردها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت کنیم.

قاسمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک دستاورد فرهنگی است، گفت: انقلاب فرهنگی ما در زمانی به وقوع پیوست که در خلاء فرهنگی به سرمی بردیم. امروز نهادینه شدن ارزش های انقلاب اسلامی از مهمترین موضوعاتی است که هیچ وقت نباید از آن غافل باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر، با اشاره به حوادث اخیر در سطح کشور، یادآور شد: عده ای با سوء استفاده از فضای موجود اقدام به تخریب و هنجارشکنی کردند که هیچکس این اقدامات را بر نمی تابد.

وی خاطرنشان کرد: با برطرف کردن ضعف ها و تقویت نقاط قوت می توان پاسخ لازم را به معترضان داد. بی تردید غلبه بر چالش ها از نقاط قوت انقلاب اسلامی است.

قاسمی با بیان اینکه آنچه مطالبه و خواسته مردم است مسئولان باید به نحو احسن ارائه دهند، اظهار کرد: مسئولان باید به ‌گونه‌ای عمل کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.

captcha