تکمیل بیمارستان 361 تخت‌خوابی ایلام تسریع شود
کد خبر: 3680667
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کرمی:

تکمیل بیمارستان 361 تخت‌خوابی ایلام تسریع شود

گروه اجتماعی: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه سعی ما بر شتاب‌بخشی به پیشرفت روند تکمیلی بیمارستان 361 تخت خوابی ایلام است، گفت: این بیمارستان علاوه بر استان محل رجوع بیماران عراقی نیز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از ایسنا، مهندس احمد کرمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام امروز در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه بیمارستان 361 تختخوابی ایلام اظهار کرد: تطابق زمان اجرا و تکمیل برخی از پروژه‌ها به درستی رعایت نمی‌شود و بعضا طرح را از بهره‌وری می‌اندازد.
وی با بیان اینکه تکمیل بیمارستان 361 تخت خوابی ایلام محل رجوع همه شهروندان استان با 588 هزار نفر جمعیت قرار خواهد گرفت، افزود: 40 درصد جمعیت کل استان در شهرستان ایلام سکونت دارد و این امر باعث شده که در جهت افزایش خدمات به مردم بیشتر تلاش کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با تاکید بر اینکه امکان اسکان اضطراری در محوطه بیمارستان باید در نظر گرفته شود، اضافه کرد: فراهم کردن فضای لازم برای پارکینگ بیمارستان بسیار قابل توجه و مهم است که باید به درستی لحاظ شود.
کرمی با اشاره به اینکه تامین اعتبار این پروژه را با جدیت هر چه تمام پیگیری خواهیم کرد، عنوان کرد: موضوع اربعین و حجم تردد زائران از مرز بین‌المللی مهران تا 2.5 میلیون نفر ما را بر این داشت که احداث چنین بیمارستانی در ایلام را که نقش بخش قابل ملاحظه‌ای در رفع مشکلات و همچنین بحث توریسم درمانی دارد را پیگیری کنیم.
وی با بیان اینکه موضوع توریسم درمانی و استفاده از ظرفیت کشور عراق باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: سعی ما بر شتاب‌بخشی به پیشرفت بیمارستان 361 تخت خوابی ایلام است.
captcha