دهمین دوره مسابقات قرآن حوزه علمیه اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3680791
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
19 بهمن‌ماه؛

دهمین دوره مسابقات قرآن حوزه علمیه اصفهان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه‌علمیه اصفهان از برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآن وعترت ویژه طلاب و خانواده‌های حوزه علمیه اصفهان در بهمن‌ماه امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن غزالی، مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه‌علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: دهمین دوره مسابقات قرآن ویژه طلاب و خانواده‌های حوزه علمیه اصفهان، 19 بهمن‌ماه امسال و همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، تفسیر، ترتیل، نهج‌البلاغه برگزار می‌شود که البته رشته تفسیر و نهج‌البلاغه آن در اردیبهشت ماه سال 97 برگزار خواهد شد.
مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه‌علمیه اصفهان با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات از 17 دی‌ماه آغاز شده و تا 30 دی‌ماه نیز ادامه دارد، افزود: علاقمندان برای ثبت‌‌نام و شرکت در این مسابقات می‌توانند به سایت albayan.ir  مراجعه کنند.
غزالی ادامه داد: انتظار می‌‎رود بیش از یک هزار نفر از طلاب و خانواده‌های آن‌ها در مقاطع مختلف سنی در این مسابقات شرکت کنند.
وی به برنامه‎های قرآنی واحد قرآن و تهذیب حوزه‌علمیه اصفهان اشاره کرد و گفت: کلاس‌های آموزش علوم قرآنی در رشته‌های مختلف ترتیل، تجوید، حفظ و تفسیر و کلاس‌های حفظ نیمه حضوری به صورت هفتگی در مرکز آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه اصفهان و دیگر مدارس علمیه استان برگزار می‌شود.
مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه‌علمیه اصفهان ادامه داد: کلاس‌های قرآنی ویژه کودکان خانواده‌های طلاب حوزه علمیه اصفهان نیز به صورت هفتگی در مدرسه علمیه  سپاهانشهر اصفهان برگزار می‌شود.

captcha