پیام انبیای الهی فراگیر شدن عدل و امنیت در جامعه است
کد خبر: 3680866
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

پیام انبیای الهی فراگیر شدن عدل و امنیت در جامعه است

گروه سیاسی: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: پیام انبیای الهی فراگیر شدن عدل و امنیت در جامعه است، آنان به پیامبری مبعوث شدند تا احکام الهی جاری شود و جامعه را عدل، امنیت، صلح، دوستی و وحدت فرابگیرد؛ پیروان پیامبران الهی نیز باید همین مسیر را دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز، 20 دی‌ماه در همایش گفتمان وحدت که در چابهار برگزار شد، گفت: دنیای استکبار امروز برای ضربه زدن به اسلام، از خود مسلمانان استفاده می‌کند، افرادی را اجیر کرده است تا شعار اسلامی بدهند، اما در مسیر تفرقه حرکت کنند.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: امریکایی‌ها خودشان از یک طرف بصورت علنی اعلام کردند که این ما بودیم که داعش را تأسیس کردیم و از طرف دیگر ادعا می‌کنند که برای برقراری امنیت، با تروریسم مبارزه می‌کنیم.
وی ضمن انتقاد از سکوت مؤسسات حقوق بشری در مقابل جنایات استکبار، ادامه داد: سیاست‌های دنیای استکبار، مسلمانان بسیاری را از جمله در فلسطین و یمن از حقوق اولیه آنان محروم ساخته است.
آیت‌الله اراکی بیان کرد: دنیای اسلام باید متحد باشد، امتی که خود را پیرو رسول خدا(ص) می‌داند، باید یکدل و یکپارچه باشد؛ تفرقه، اختلاف افکنی و اهانت به مقدسات در چنین امتی نباید جایگاهی داشته باشد.
وی افزود: پیام انبیای الهی فراگیر شدن عدل و امنیت در جامعه است، آنان به پیامبری مبعوث شدند تا احکام الهی جاری شود و جامعه را عدل، امنیت، صلح، دوستی و وحدت فرابگیرد؛ پیروان پیامبران الهی نیز باید همین مسیر را دنبال کنند.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: مسئولان موظف به اجرای عدالت هستند و معیار در تصاحب پست‌های اداری باید شایستگی و لیاقت افراد باشد.

captcha