ارائه اپلیکیشن «احکام نماز جانبازان و معلولان» + دانلود
کد خبر: 3680921
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

ارائه اپلیکیشن «احکام نماز جانبازان و معلولان» + دانلود

گروه فناوری اطلاعات: پایگاه اینترنتی معلولان ایران با هدف ارتقای آگاهی آحاد جامعه از حقوق افراد دارای معلولیت، اپلیکیشن احکام نماز جانبازان و افراد دارای معلولیت را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پایگاه اینترنتی معلولان ایران به منظور ارتقای آگاهی آحاد جامعه از حقوق افراد دارای معلولیت، اپلیکیشن احکام نماز جانبازان و افراد دارای معلولیت را منتشر کرد.

https://s.cafebazaar.ir/1/upload/screenshot/shamdani.ahkam.ir1.jpg

این اپلیکیشن دارای بخش‌هایی ازجمله احکام نماز افراد معلول، مساجد دسترس‌پذیر برای معلولان، وسایل کمکی نمازگزار، کتب و مقالات و سوالات شرعی است. در بخش احکام نماز افراد معلول این اپلیکیشن به موضوعاتی همچون، وضو با دست مجروح، وضو با دستان مرتعش و لرزان، وضوی جبیره، وظیفه نائب برای وضو دادن قطع نخاعی، وضو گرفتن با زخمی که خونریزی دارد و امثال آن اشاره شده است.

https://s.cafebazaar.ir/1/upload/screenshot/shamdani.ahkam.ir0.jpg


یکی دیگر از بخش‌های این برنامه وسایل کمکی نمازگزار است که در آن به معرفی صندلی نماز سالمندان و معلولان، صندلی نماز قابل جابجایی و پایه مهر نماز می‌پردازد.همچنین در این برنامه بخشی بارگذاری شده است تا علاقه‌مندان بتوانند پرسش‌های شرعی خود را همراه با اعلام شماره تلفن همراه، مطرح و کارشناسان مذهبی پاسخ آن را ارسال کنند.

https://s.cafebazaar.ir/1/upload/screenshot/shamdani.ahkam.ir6.jpg

به گزارش ایکنا، موسسه شمعدانی، اپلیکیشن‌های دیگری هم برای این افراد تولید کرده است که ازجمله آن می‌توان به اپلیکیشنی که کم بینایان را بینا می‌کند و اپلیکیشن ورزش افراد دارای معلولیت اشاره کرد. شما می‌توانید برای دانلود اپلیکیشن احکام نماز جانبازان و افراد دارای معلولیت اینجا را کلیک کنید.

captcha