پخش «قرآن و قرائات» از رادیو قرآن
کد خبر: 3680925
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

پخش «قرآن و قرائات» از رادیو قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر گروه آموزش رادیو قرآن از پخش برنامه «قرآن و قرائات» طی روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته از رادیو قرآن خبر داد.

پخش برنامه «قرآن و قرائات» از رادیو قرآن

احمد فراهانی، مدیر گروه آموزش رادیو قرآن در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از تولید و پخش برنامه «قرآن و قرائات» در این شبکه خبر داد و گفت: این برنامه قرآنی طی روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت 20:30 به روی آنتن شبکه رادویی قرآن می‌رود.
مدیر گروه آموزش رادیو قرآن اظهار کرد: در این برنامه قرآنی که با اجرا و کارشناسی محمدرضا ستوده‌نیا، ‌داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم همراه است، به موضوعاتی همچون دانش و آموزش انواع قرائات قرآن کریم پرداخته می‌شود.
فراهانی در ادامه افزود: برنامه قرآن و قرائات شامل 180 برنامه نیم ساعته است که طی روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت 20:30 با کارشناسی محمدرضا ستوده‌نیا پخش می‌شود.
مدیر گروه آموزش رادیو قرآن تصریح کرد: در بیست و پنج قسمت ابتدایی این برنامه به تعریف و فایده علم قرائات، اصطلاحات کاربردی در علم قرائات، تعدد قرائات و چرایی تعدد قرائات پرداخته می‌شود.
فراهانی در پایان سخنان خود در این زمینه بیان کرد: همچنین، در ادامه پخش این برنامه‌ها نیز به مسئله آموزش قرائات هفت‌گانه اعم از ورش، قالون، حمزه و ... پرداخته خواهد شد.

captcha