یکصد و شصت و پنجمین شماره پیام جهاد منتشر شد
کد خبر: 3680995
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

یکصد و شصت و پنجمین شماره پیام جهاد منتشر شد

گروه دانشگاه: یکصد و شصت و پنجمین ماهنامه خبری پیام جهاد به صاحب‌امتیازی جهاد دانشگاهی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، از اخبار بخش گزارش این شماره می‌توان به برگزاری دومین کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت، اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره کتاب سال دانشجویی و پنجمین نمایشگاه و جشنواره فناوری و نوآوری ربع رشیدی اشاره کرد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت نفت و جهاددانشگاهی، استفاده از جنین فریز شده به جای جنین تازه پژوهشگاه ابن سینا، موفقیت محققان جهاددانشگاهی در ساخت دستگاه تولید پودرهای میکرونیزه و ... از مطالب بخش پژوهش و فناوری است.
مطالب بخش عمومی شامل دیدار دکتر طیبی و دکتر لاریجانی، ارسال کمک‌های اعضای جهاددانشگاهی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، حمایت استانداری خراسان جنوبی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی و ... می‌شود.

از مطالب بخش فرهنگی می توان به مشخص شدن رقبای مرحله کشوری مسابقات مناظره، برتری ایکنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، معرفی برگزیدگان اختتامیه دومین جشنواره شهود قدسی و ... اشاره کرد.

ایجاد سامانه مرکز دانش آموختگان به صورت پایلوت در دانشگاه علم و هنر یزد، برگزاری چهارمین سوگواره خط سرخ شیدایی، آموزش سه هزار صنعتگر البرزی توسط جهاد دانشگاهی و ... از مطالب بخش آموزش هستند.

در بخش تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان نیز مطالبی همچون؛ آغاز رسمی فعالیت جهاددانشگاهی در عرصه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، پایان رویداد استارت آپ (صفاتک) در تبریز، گسترش همکاری جهاد دانشگاهی با شهرک علم و تحقیقاتی اصفهان و ... بیان شده است.
گفتنی است، نسخه الکترونیکی این شماره ماهنامه در پایگاه اطلاع رسانی جهاد دانشگاهی قابل رؤیت است و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جهاد به آدرس www.acecr.ac.ir (بخش نشریات) علاوه بر مشاهده نسخه الکترونیکی ویژه نامه از آخرین اخبار این نهاد مطلع شوند.

captcha