بازگشت روند عادی بهداشت و درمانی در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب
کد خبر: 3681017
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

بازگشت روند عادی بهداشت و درمانی در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب

گروه سلامت: نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله‌زده از بازگشت روندعادی خدمات بهداشتی و درمانی در شهر سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، طیب قدیمی نماینده تام الاختیار وزیربهداشت در مناطق زلزله زده با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به خصوص شهر سرپل ذهاب به روال قبل بازگشته است، اظهار کرد: رویداد جدید در حوزه درمان در این مناطق، افتتاح بخش دیالیز بیمارستان بانگر سرپل ذهاب با ۸ دستگاه دیالیز است.
وی افزود: رویداد جدید در حوزه درمان در این مناطق، افتتاح بخش دیالیز بیمارستان بانگر سرپل ذهاب با ۸ دستگاه دیالیز است که توسط خیرین تهیه و اهدا شده است.
نماینده تام الاختیار وزیربهداشت در مناطق زلزله زده عنوان کرد: این شهر ۲۹ بیمار دیالیزی دارد که در این مدت از بیمارستان‌های شهر‌های اطراف خدمت دریافت می‌کردند.
وی افزود: از زمان افتتاح بیمارستان بانگر در ۱۶ آذرماه تاکنون ۴۰ هزار نفر به اورژانس و کلینیک این بیمارستان مراجعه کرده‌اند.
قدیمی درخصوص وضعیت ساخت و ساز خانه‌های بهداشت در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفتد: تا امروز ۲۳ قطعه زمین برای ساخت خانه بهداشت را تحویل خیرین داده‌ایم و برای ۲۲ واحد دیگر نیز خیر، تعیین شده که قرار است، زمین‌ها را تحویل بگیرند.
وی بیان کرد: ۸ قطعه زمین برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی، تحویل خیرین شده که یکی از آن‌ها کار ساخت را آغاز کرده است.
نماینده تام الاختیار وزیربهداشت در مناطق زلزله زده یادآور شد: بیمارستان سرپل ذهاب که در زلزله آسیب دیده بود، دراختیار پیمانکار قرار گرفته و کار ساخت و مقاوم سازی آن آغاز شده است.
captcha