احکام جدید مجمع دوستی جوانان جهان اسلام صادر شد
کد خبر: 3681047
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

احکام جدید مجمع دوستی جوانان جهان اسلام صادر شد

گروه جامعه: احکام جدیدی در مجمع دوستی جوانان جهان اسلام صادر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مجمع دوستی جوانان جهان اسلام، طی احکامی جدید از سوی مهرزاد لیموچی دبیرکل مجمع، سعید قلاوند، به عنوان مشاور دبیرکل، احسان ابراهیمی به عنوان نماینده عالی مجمع در استان خراسان رضوی، یوسف صابر به عنوان نماینده عالی مجمع در استان بوشهر، یزدان سهرابی به عنوان نماینده عالی مجمع در استان لرستان و همچنین زینب رازدشت به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی مجمع منصوب شدند.
دبیرکل مجمع ابراز کرد: در آینده نزدیک شاهد تحولات خوبی در مجمع و کارهای کلیدی با همیاری نخبگان جوان پیگیری و اجرا خواهیم کرد و همچنین پیوست احکام که وظایف محوله به صورت برنامه کوتاه مدت، میان مدت بررسی و تهیه شده از سوی دفتر برنامه‌ریزی به مدیران مربوطه ابلاغ خواهد شد.

متن احکام صادره به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوان امید آینده کشور است. مقام‌ معظم رهبری

با سلام
احتراما" با توجه به شایستگی و تعهد، تخصص جنابعالی در مسائل مربوط به جوانان و تسلط به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و داوطلبانه محور، به موجب این حکم جنابعالی را منصوب می‌نمایم.

جذب، ساماندهی و بهره گیری از اندیشه و توانایی نخبگان جوان و فراهم کردن اتاق فکر متشکل از اساتید و فرهیختگان در حوزه جهان اسلام مورد انتظار است.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر (عج) در راستای اعتلای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

captcha