مراسم تشییع و خاکسپاری حجت‌الاسلام مظاهری صبح شنبه در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3681235
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

مراسم تشییع و خاکسپاری حجت‌الاسلام مظاهری صبح شنبه در اصفهان برگزار می‌شود

گروه معارف: مراسم تشییع و خاکسپاری حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مهدی مظاهری، از علما و پیشکسوتان قرآنی کشور، روز شنبه در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، مراسم تشییع و خاکسپاری حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مهدی مظاهری، از علما و پیشکسوتان قرآنی کشور، فردا شنبه 23 دی‌ماه از ساعت 8 صبح در محل مسجد سید اصفهان برگزار می‌شود.

پیکر مرحوم حجت‌الاسلام شیخ مهدی مظاهری پس از اقامه نماز در محل مقبره علامه مجلسی اصفهان به خاک سپرده می‌شود.

حجت‌الاسلام مظاهری از یک هفته پیش به دلیل خونریزی داخلی در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شده بود که شب گذشته به دلیل کهولت سن و تشدید وضعیت بیماری به رحمت ایزدی پیوست.

حجت‌الاسلام و المسلمین مظاهری در سال ۱۳۱۰ در اصفهان متولد و از سال ۱۳۲۰ در حوزه علمیه مشغول به تحصیل شد و در سال ۱۳۸۹ از وی به عنوان چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان تجلیل شد. برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی در طول بیش از ۶۰ سال، تأسیس دانشگاه قرآن و معارف اسلامی، تأسیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان، رییس و مؤسس دارالقرآن الکریم استان اصفهان، تلاش برای تأسیس انجمن خیریه مددکاری امام زمان(عج) و موسسه خیریه ابابصیر اصفهان، فعالیتهای گوناگون در زمینه نشر و ترویج معارف دینی و مبارزه با رژیم طاغوت و تحمل زندان برای پیروزی انقلاب اسلامی از جمله فعالیت های این چهره ماندگار تبلیغ به شمار می‌رود.

captcha