رقابت 95 متسابق در مسابقات حفظ قرآن تایلند
کد خبر: 3681241
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

رقابت 95 متسابق در مسابقات حفظ قرآن تایلند

گروه بین‌الملل: مسابقات حفظ قرآن کریم با رقابت 95 متسابق از 20 مرکز آموزش حفظ قرآن تایلند در شهر «هات یای»(Hat Yai) واقع در جنوب این کشور برگزار شد.

رقابت 95 متسابق در مسابقات حفظ قرآن تایلند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه کویتی القبس؛ این مسابقات به همت انجمن جهانی «الرحمة» وابسته به انجمن اصلاح اجتماعی کویت برگزار شد و در آن 95 متسابق از 20 مرکز آموزش حفظ قرآن در 5 سطح به رقابت پرداختند که در نهایت 18 شرکت‌کننده به‌عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

این مسابقات در مرکز «هدایة» وابسته به انجمن جهانی «الرحمة» در شهر «هات یایی» واقع در جنوب تایلند(منطقه مسلمان‌نشین) این کشور برگزار شد.

علی راشد، رئیس دفتر انجمن جهانی «الرحمة» در تایلند در این باره گفت: این مسابقات با هدف کاشتن محبت و عشق به قرآن در قلب‌های جوانان مسلمان، فعال‌سازی مدارس اسلامی و مراکز آموزش حفظ قرآن و مشارکت فعال در تربیت نسلی قرآنی و متمایل به قرائت، فهم و حفظ قرآن برگزار شد.

لازم به ذکر است، انجمن جهانی «الرحمة» وابسته به انجمن اصلاح اجتماعی کویت، یک مؤسسه خیریه است که از طریق دفاتر اداری خود و مشارکت با سازمان‌ها و انجمن‌های محلی در 42 کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی فعالیت‌های خیریه انجام می‌دهد/.

captcha