مسئولان مراقب باشند مطالبات مردم بهانه ای برای موج سواری دشمن نباشد
کد خبر: 3681269
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

مسئولان مراقب باشند مطالبات مردم بهانه ای برای موج سواری دشمن نباشد

گروه سیاسی: امام جمعه سلماس گفت: مسئولان مراقب باشند مطالبات مردم بهانه ای برای موج سواری دشمن نباشد و برای حل مطالبات و مشکلات آنها توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی،‌ امروز 22 دی حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد موسوي خطیب جمعه سلماس در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه این شهرستان گفت: مطالبه های مردم باید شنیده شود و مسئولان نیز برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند تا خواسته های مردم مورد سوء استفاده دشمنان نظام قرار نگیرد.

وی ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهارکرد: رعایت تقوا و پرهیزگاری و دوری از گناه رمز سعادت دنیوی و اخروی است و همواره باید از گناه دوری کنیم.

وی افزود: اغتشاشات اخیر نتیجه موج سواری بر مطالبات مردمی و دخالت مستکبرین به خصوص آمریکا، اسرائیل، انگلیس، عربستان و نوچه‌های آنان بود و جا دارد از هوشیاری، بصیرت و لحظه شناسی مردم در این برهه تشکر کرد.

خطیب جمعه سلماس همچنین با تقدیر از حضور پرشور مردم سلماس در تجمع محكومیت اغتشاشات اخير، یادآور شد: مردم با حضور پرشور خود مشت کوبنده‌ای به فتنه‌گران و فتنه‌انگیزان زدند و نشان دادند که حامی نظام و ولایت فقیه هستند.

موسوي با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب به فرمان امام خمینی(ره) بیان کرد: هدف از تشکیل شورای عالی انقلاب هدایت اصول کلی انقلاب اسلامی و نظارت عالی بر جریان این انقلاب بود که برکات بسیاری را برای نظام دربرداشت و بی شک تشکیل این نهاد از دستاوردهای اندیشه های ناب و الهی امام خمینی است.

captcha